Øystein.F. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skal ein tenke nytt, eller bruke byggeklossane ein allereie har til å skape eit monument over alt som er bra i verda? Les mer Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Flott omtale, dette spillet skal handlest inn med en gang! Jeg gleder meg Lenke til kommentar
bte Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Spillet ser veldig "dull" ut på screenshotta, sikkert noe helt annet når man faktisk spiller det Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bra omtale, må nok kjøpe det her. Eg var eigentleg ikkje tenkt å kjøpe fleire PS2-spel (med unntak av FF-XII, sjølvsagt), men dette spelet høyrast ut som det vil vere midt i blinken. Eg synest heller ikkje at skjermskota ser veldig spennande ut, men sidan eg liker sjangaren, og alle anmeldarane er einige om at dette er gode greier, tek eg sjansen likevel. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kjøpte det i dag, og kan bekrefte at dette var gode greier . Det tok ei lita stund før eg kom heilt inn i det, sidan det er i stund sidan eg spelte konsoll-RPG, men eg vart raskt hekta. Eg skulle eigentleg legge meg i 1-tida, dersom de ser på tids-stempelet på denne post-en skjønar de korleis det gjekk. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg