Gardr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Heisann! Jeg har kjøpt meg en Hiper Type-R 580W strømforsyning og er ganske fornøyd, utenom 1 ting, det er 12v output'n.. Den gir kun 11.78/11.71v når maskinen er i gang. Jeg sitter med ett ganske heftig strømslukende skjermkort (X1900XT) men jeg har kobla 2x12V molex'er til 1xPCI-E 6pin strømkontakt i skjermkortet så det skulle jo gått bra :S har også problemer med at maskinen fryser (enda)... SPECCS: Asus K8N4-E Deluxe Corsair XMS Pro 2x512 2xHDD+2xCD/DVD Sapphire ATI Radeon X1900XT Hiper 580W Type-R Enhver hjelp ville blitt tatt i mot med ett smil -Takk Endret 19. april 2006 av gaNt Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Enten må det være feil på PSU eller noen andre enheter. Den skal jo også klare en peak på 630W for kortere perioder og. Prøv å mål spenningen med et skikkelig multimeter i steden for det du for oppgitt av sensorer på hl. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 tast inn deine spesifikasjoner på pc'en her så får du se om du har for liten strømforsyning http://www.extreme.outervision.com/index.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå