Aiven Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 På samme måte drømmer de fleste innvandrere om å dra tilbake til "moderlandet". Snakker da ikke nødvendigvis om pakkiser, men like mye om nordmenn som utvandret til Amerika. Det er noe som aldri kommer til å skje, men det er ikke dermed sagt at lengselen/savnet er mindre reelt. Trenger vi kanskje noe å drømme om, eller er det slik at flere burde ta seg på tak og "gjøre det de virkelig har lyst til"? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men så er det ofte litt vanskeligere å reise tilbake til hjemlandet enn å flytte ut på landet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 En mellomting= Ja takk! Bo litt utenfor sentrum i en småbyy er det beste! Du får det beste ifra begge "verdener". mmmmmmm Lenke til kommentar
Valfader Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det ligger begravet i den norske folkesjelen å elske naturen. Det er mye derfor folk søker seg til fjells i påsken (som for øvrig er en hedensk høytid for å ønske solen velkommen) eller andre steder i vårt vidstrakte land. Jeg er oppvokst i utkanten (2-3 Km) av Drammen og må si meg godt fornøyd med det. Flyttet for meg selv helt sentralt da jeg var 17 år gammel, og nå som jeg er 21 ønsker jeg meg bare vekk herfra. Jeg føler meg sultefôret på grønne trær, fjell og fjorder (eller vann for den saks skyld) og vil ved første anledning bosette meg i mer desentrale strøk. Regner med at flere føler det samme. Less is more! -Jan Fenris Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Etter 18 år på bygda var det ganske greit å komme seg til byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå