TheSoapmaker Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilken stilart tilhører du? Metal, crust og pønk. Går veldig mye i raske takter og Drop C tuning. Hvordan noterer du ideene? Guitar Pro 5 for the win! NotePad hvis jeg skriver tekster. Hva slags instrumenter bruker du? Gitar. Men lager bass og trommer på GP5. Hva slags programmer bruker du? PC eller mac? Både GP5 og Audacity på PC. Hva blir resultatet (noter, midi eller mp3)? Noter og MP3 Har du noen ambisjoner? Bruke sangene til et band som skal startes om ikke alt for lenge. Har du noen forbilder? Tom Morello, Dimebag Darrel, Matt Tuck og Jake Kolatis. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hvilken stilart tilhører du? Rock og Punk. prøver meg litt på Drum 'n Bass Hvordan noterer du ideene? Notepad og Guitar Pro 5 Hva slags instrumenter bruker du? Gitar Hva slags programmer bruker du? PC eller mac? PC: Wavepad, Audacity og Guitar Pro 5 Hva blir resultatet (noter, midi eller mp3)? mest noter/tabs. noe mp3 Har du noen ambisjoner? Ikke mange, mer å få spilt i eget band og lage sanger ^^ Har du noen forbilder? Billie Joe Armstrong fra Green Day og Rob Swire fra Pendulum :3 Endret 28. mai 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hvilken stilart tilhører du? Metal, lager alt power til ekstrem metal Hvordan noterer du ideene? Jeg noterer dem på PC'en ved å bruke Guitar pro Hva slags instrumenter bruker du? Gitar og Keyboard Hva slags programmer bruker du? PC eller mac? Bruker PC og bruker Guitar pro Hva blir resultatet (noter, midi eller mp3)? Det kommer helt ann på, hvis jeg mekker sang til bandet så spiller vi det jo i bandet, men hvis det er noe jeg mekker selv tar jeg bare opptak av guitar pro og legger det ut på myspace siden min. (som jeg ikke har oppdatert på år og dag, dog) Har du noen ambisjoner? Kanskje Har du noen forbilder? Ja og nei, kan liksom ikke nevne alle, men jegprøver ikke å "herme" etter noen, jeg bare skriver det som faller meg inn som jeg synes er kult egentlig. Endret 28. mai 2010 av Perrern Lenke til kommentar
techs_ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvilken stilart tilhører du? For det meste Hip-Hop men også litt electro. Hvordan noterer du ideene? Noteres i hodet, eller i fl studio. Hva slags instrumenter bruker du? Midi Keys (Edirol PCR-500) Hva slags synther/vst's bruker du? Vanguard, V-Station, Z3ta+, Nexus, Sylenth1, 3osc, osv. Hva slags programmer bruker du? PC eller mac? PC, FL Studio Hva blir resultatet (noter, midi eller mp3)? MP3 Har du noen ambisjoner? Ikke annet enn å ha det gøy med musikken. Har du noen forbilder? Tja, kommer litt ann på. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvilken stilart tilhører du? Det meste i sjangrene pop og rock. Spesielt glad i prog rock. Hvordan noterer du ideene? Har de i hodet til jeg får spillt det inn. Hva slags instrumenter bruker du? Synth og gitar. Hva slags programmer bruker du? PC eller mac? Pro Tools 10 på PC. Går nok over til Mac etter hvert. Hva blir resultatet (noter, midi eller mp3)? Mp3 Har du noen ambisjoner? Drømmen hadde vært å kunne leve av å være låtskriver eller produsent. Har du noen forbilder? Jordan Rudess i Dream Theater og Steven Wilson i Porcupine Three har jeg veldig stor respekt for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå