2die4 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Da jeg startet opp pc'en for knappe 10min siden så kom det noen lange pip lyder fra pc'en. Skjermen forble svart så jeg restartet pc'en. Da fikk jeg plutselig valget om å gjenopprette maskinvareprofilen. Det var bare "Profil 1" som var tilgjengelig. Nå er alt som før igjen, men hva i all verden skjedde? Pc'en funket som bare det igår. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet hva årsaken til det som skjedde kan være? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Det er fryktelig mye som kan ha skjedd. Det kan være virus, spyware, feil på harddisk, feil på minne, eller rett og slett tilfeldigheter. Jeg anbefaler at du søker ordentlig gjennom pcen din etter spyware og virus. Sørg for at du har en god brannmur, for eksempel ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei! Det er fryktelig mye som kan ha skjedd. Det kan være virus, spyware, feil på harddisk, feil på minne, eller rett og slett tilfeldigheter. Jeg anbefaler at du søker ordentlig gjennom pcen din etter spyware og virus. Sørg for at du har en god brannmur, for eksempel ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. 5949195[/snapback] Jeg har ikke virus eller spyware. Pc'en er derimot nybygd. Men betyr denne meldingen at pc'en har tatt skade? Endret 19. april 2006 av 2die4 Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Maskinen har nok ikke tatt skade. Høyst sannsynlig har det vært et driverproblem, som maskinen har rettet opp i ved å kjøre en systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå