Yetipants Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har lyst til å rocke og rulle hele natta og feste hver eneste dag. Les mer Lenke til kommentar
arewold Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg fikk Singstar Rocks! i posten fra Blah DVD i går. Dessverre er det flere spor på platen som plutselig stopper opp og hakker. Man kan godt synge videre hvis man vil; tekstene og "notene" fortsetter, men musikkvideoen stopper opp og lyden "looper". Dette skjer blant annet med "My favourite game" og "Everybody's changing" (tidlig i sangen) og "Speed of Sound" (på slutten). Noen andre som har opplevd dette? Disken ser helt OK ut, og PS2en har ikke problemer med noen av de andre Singstar-platene jeg har. Spørs om det ikke er en produksjonsfeil... Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Ja, det er hva jeg også ville tippe. Dette har riktignok skjedd et par ganger for meg også, men det er med de platene som ser ut som om katta har kvesset klørne sine på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg