Gå til innhold

Vil fakturere NGT for telefonkostnader.

Anbefalte innlegg

Er dette mulig?

Har sittet endel på telefon med NGT den siste måneden, noe som innebærer flere hundre kroner i kostnader fra min side. Problemene jeg har søkt hjelp om har ikke blitt fikset, og synes da at jeg skal slippe å betale for flere timer med utrolig teit musikk og enda teitere "bredbåndsnyheter fra broadpark" ("...og lav ping. ja, ping! får høre på øret at ping er reaksjonstid på internett! ja, dette var interesant!").

Er det mulig å sende dem en faktura med beløpet jeg har kastet ut vindu og ned i en dass utenfor vinduet? Dette er trossalt penger jeg heller kunne brukt på mat.

Har hørt at noen har prøvd dette, men har ikke fått vite resultatet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette mulig?

Har sittet endel på telefon med NGT den siste måneden, noe som innebærer flere hundre kroner i kostnader fra min side. Problemene jeg har søkt hjelp om har ikke blitt fikset, og synes da at jeg skal slippe å betale for flere timer med utrolig teit musikk og enda teitere "bredbåndsnyheter fra broadpark" ("...og lav ping. ja, ping! får høre på øret at ping er reaksjonstid på internett! ja, dette var interesant!").

Er det mulig å sende dem en faktura med beløpet jeg har kastet ut vindu og ned i en dass utenfor vinduet? Dette er trossalt penger jeg heller kunne brukt på mat.

Har hørt at noen har prøvd dette, men har ikke fått vite resultatet.

5946489[/snapback]

tror ikke det vil gå så bra. NGT vil nok bare si at du ble informert om kostnadene med å ringe til oss i informasjons arkene som lå ved når du startet dit abonement eller at det ble opplyst på begynelsen av samtalen. vis du ringer fra mobil vil de om mulig opplyse deg at veiledende priser som er oppgitt gjelder for fast telefon og vis det koster deg mer å ringe fra mobil er det noe mobilselskapet bestemmer og dermed ikke noe de kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Ville nå heller brukt tid og penger på å finne en ny bredbånds leverandør som er så pass seriøs at man ikke lar kundene vente i evigheter.

Er nå min mening

Skjønner ikke de som hopper på NGT , for de fleste burde nå ha hørt om deres elendige kunde service.

Pris er ikke alt, og det gjelder det meste her i livet.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Nå er det da ikke sånt at NGT er billigst, men de leverer faktisk gode, stabile linjer. At man sliter i det sekundet man får problemer med linja er noe helt annet.

Et tips for å unngå høye telefonregninger er enten kontaktskjema eller ringe sentralbordet som har et vanlig telefonnummer og ikke et 07979-nummer.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, jeg har jo denne regningen "38 st Til Fast telefon - 07979 -1206,96". Det er jo litt trist da, men jeg tror det rett og slett er lettere å skaffe seg en jobb og jobbe noen timer i stedet for å klage. Likevel frister det veldig som en prinsippsak.

Jaja, jeg er ferdig med NGT jeg nå, fikk til slutt, etter alle de 38 samtalene, stengt abbonementet før bindingstid. De klarte jo pokker ikke levere stabilt.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Det var slett ikke så vanskelig. Jeg trodde ikke de hadde et annet nummer så jeg ringte det. Det var i et tidsrom på 5mnd så jeg ringte jo ikke hver dag da ;)

Det å spørre pent og rose linjene deres gjør jeg ikke av respekt for meg selv :p Det var jo derfor jeg ringte 38 ganger.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...