Kjetil J Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvem vinner? Eller går det ikke an å sammenligne disse titlene? [ Denne Melding var redigert av: Kjetil J på 2002-09-30 18:43 ] Lenke til kommentar
Arch_ Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Smaken er som baken! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 ....den er delt. Lenke til kommentar
KoN_AmuLA_ Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det er ikkje tvil ein gong... Aom rocker vilt.. MEsteparten av dei som spiller WC3 no går nok relativt fort over til Aom når det komemr ut.... Det er ein del WC3 spillera som spilte aoc før og vil gå tilbake til age serien så eg trur at aom fer ein overlegen seier.. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 20:39, skrev KoN_AmuLA_:MEsteparten av dei som spiller WC3 no går nok relativt fort over til Aom når det komemr ut.... Det er ein del WC3 spillera som spilte aoc før og vil gå tilbake til age serien så eg trur at aom fer ein overlegen seier.. Helt enig! Jeg, for eksempel, spiller WC3 mens jeg venter på AoM. WC3 er faller ikke helt i smak i forhold til Age-serien. Lenke til kommentar
Arch_ Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg gikk også lei Warceaft III etter ganske kort tid. Skal nok prøve AoM, men det er UT 2003 jeg venter mest på. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 war3 er vel et spill du enten går lei av ganske fort eller så er du hekta på livstid (selv hører jeg til den siste kategorien) men for aoe fans er d klart av blizzard sine rts spill aldri vil falle helt i smak... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 18:42, skrev Kjetil J:Hvem vinner? Eller går det ikke an å sammenligne disse titlene? Har ikke prøvd AoM, ser spennende ut. Men alt kan sammenlignes, selv epler og appelsiner. Apples vs oranges MEn jeg er WC-fanboy, så WC3 vinner på walk-over. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå