eARNIe Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei Jeg formaterte for noen dager siden, før jeg formaterte kunne jeg spille spill knirkefritt, men etterpå kommer det iblant en liten delay innmellom. Er ikke store greiene menfryktelig plagsomt. Har ikke peiling på hva det kan være. Føles som det er nettet, men det er det jo ikke..ligger på 10 i ping så... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har du oppdatert skjermkortdriverne? Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Har du oppdatert skjermkortdriverne? 5946500[/snapback] Ja, men jeg har de som fulgte med da jeg kjøpte pcen, kan det være lurt og ta de nye på internett? Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Å oppdatere drivere er ofte nok for å fikse problemer som du opplever. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 om han ikke har glemt hovedkort driverene da? Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 om han ikke har glemt hovedkort driverene da? 5946775[/snapback] jegvet faktisk ikke om jeg har noen hovedkort drivere, har MSI hovedkort Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Last ned EVEREST home edition, så trykker du på hovedkort og finner ut hvilken modell du har, deretter drar du på msi.tw og finner drivere til hovedkortet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå