VanOrton Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei Jeg skal ha meg en ny bærbar pc. Jeg har noen ønsker som kanskje ikke lar seg kombinere, men jeg prøver nå. - Kraftig prosessor - Mye minne - Bra grafikk kort, slik at det også er muligheter for å spille på den - Lavt støynivå (VIKTIG) Størrelse på skjerm er ikke så viktig, da jeg uansett kobler den til en ekstern skjerm når jeg skal bruke den til spill, film etc. Disk størrelsen er heller ikke så viktig, men 60 giga skader ikke. Jeg har ca 20 000 å bruke. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
GeirNord Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg vil foreslå en Acer TM4672WLMI. Har denne selv, en ypperlig maskin. Har Den nye Dual Core CPUen til Intel, 1GB med minne, 100GB disk og ATI x1400 skjermkort. Se mer på Hardware.no. Maskinen er relativt stille, men blir nokså varm... Du får bedre spillmaskiner, men dette er en veldig god maskin til prisen (ca 12-13000). Bruk resten av pengene på en god veske, ekstra batteri, en god mus og annet snadder istedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå