Gå til innhold

Skinning.! ta en titt da plis..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokker .. er det bare jeg som glemmer det eller..?.. håper det at jeg glemmer det er bare i begynnesen. er njuub når dt gjelder skinning.. så er ikke vant til det.. :cry:

5946269[/snapback]

Kan nesten love deg etter 55 lvl`er med skinning, og uttalige beast`s skinnet, du kommer til å prøve å skinne alt og alle du dreper. Iallefall jeg som begynte med skinning i lvl 57 og skinnet helt til 300 på de tre lvlene opp til 60. Det blir nok en vane skal du se :)

Lenke til kommentar

Hvordan kan man egentlig glemme å skinne? :p

Har 300 i skinning på min 44 Hunter [ fikk 300 Skinning skill når han var lvl 41, og 300 Mining på lvl 42 ] så kan vel si det slik at jeg likte og kike meg runt på plasser jeg egentlig ikke var i stand til og overleve, og fant på den måten mye rart og plukke opp :)

Det var back in the newb days da :blush:

Edit: Likte wilzoo sin * Stor gul post-it lappa klistret på skjermen funker vel? :) * :D

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Stor gul post-it lappa klistret på skjermen funker vel? :)

5948201[/snapback]

Hehe.. jeg bruker det faktisk! :!: hadde tenkt litt på det fra før av. men dere alle har sikkert rett i at jeg kommer til å bli vant til det:P

Lenke til kommentar
Ja det er enkelt å bli 300 i skinning. Ble det ganske fort. Hadde leatherworking siden av. Ble lei hele greia å gikk Herbalism and Alch. :)

Synes det var bedre å tjene penger på :)

5947473[/snapback]

er nå bare å Skinne dragons i UBRS eller hvor du nå enn finner de. De gir jo f.eks Black Dragonsclae som alltids er verdt litt penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...