Xarus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei .. jeg glemmer altid å skinne! er det ingen fine mods som kan hjelpe meg med det?.. eller har dere noen forslag??. hadde bli glad om det hadde kommet noen seriøse svar Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alt jeg fant ved et søk på curse-gaming.com : Skinning mods (kun to) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Pokker .. er det bare jeg som glemmer det eller..?.. håper det at jeg glemmer det er bare i begynnesen. er njuub når dt gjelder skinning.. så er ikke vant til det.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Pokker .. er det bare jeg som glemmer det eller..?.. håper det at jeg glemmer det er bare i begynnesen. er njuub når dt gjelder skinning.. så er ikke vant til det.. 5946269[/snapback] Kan nesten love deg etter 55 lvl`er med skinning, og uttalige beast`s skinnet, du kommer til å prøve å skinne alt og alle du dreper. Iallefall jeg som begynte med skinning i lvl 57 og skinnet helt til 300 på de tre lvlene opp til 60. Det blir nok en vane skal du se Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hehe, var sånn med meg istarten også. Men du lærer nok etterhvert Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skinning må jo være det enkleste proffesionet ever. Jeg dinget 300 i Sunken temple husker jeg, holdt på å bli kicket ut av gruppa fordi jeg bare gikk rundt å skinna Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ja det er enkelt å bli 300 i skinning. Ble det ganske fort. Hadde leatherworking siden av. Ble lei hele greia å gikk Herbalism and Alch. Synes det var bedre å tjene penger på Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Stor gul post-it lappa klistret på skjermen funker vel? Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Få SCT til å aktivere "skin now" når du har drept en mob Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hvordan kan man egentlig glemme å skinne? Har 300 i skinning på min 44 Hunter [ fikk 300 Skinning skill når han var lvl 41, og 300 Mining på lvl 42 ] så kan vel si det slik at jeg likte og kike meg runt på plasser jeg egentlig ikke var i stand til og overleve, og fant på den måten mye rart og plukke opp Det var back in the newb days da Edit: Likte wilzoo sin * Stor gul post-it lappa klistret på skjermen funker vel? * Endret 19. april 2006 av Dewd Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Stor gul post-it lappa klistret på skjermen funker vel? 5948201[/snapback] Hehe.. jeg bruker det faktisk! :!: hadde tenkt litt på det fra før av. men dere alle har sikkert rett i at jeg kommer til å bli vant til det:P Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ja det er enkelt å bli 300 i skinning. Ble det ganske fort. Hadde leatherworking siden av. Ble lei hele greia å gikk Herbalism and Alch. Synes det var bedre å tjene penger på 5947473[/snapback] er nå bare å Skinne dragons i UBRS eller hvor du nå enn finner de. De gir jo f.eks Black Dragonsclae som alltids er verdt litt penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå