Sevald Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Har forsøkt meg på å bygge ny datamaskin her nå. Problemet mitt er at når eg prøver å starte maskina skjer det ikkje noko. Vifter startar og eg kan få opna DVD brennaren, men det er stort sett det. For å få ting til å stoppe at, må eg halde inne power knappen. Har etter beste evne prøvd å følge manualen. Dette er dei viktigaste delane geforce 7600GT skjermkort 2 ganger 1 gigg Corsair minne athlon 64 3700+ Seasonic PSU Endret 18. april 2006 av Sevald Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Hvor kraftig er strømforsyningen? Sjekk at alt er riktig koblet. Se etter om skjermkortet trenger ekstra strømkabel (6pin?) og sjekk at hovedkortet har nok strømkabeler. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takk for dei, har prøvd det alt. Men ringte til Komplett i dag, og dei hjalp meg på veg. Det neste problemet nå er at eg må oppdatere biosen, men det er det sikkert mange guider om. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ASUS Update er enklest, slipper floppy og alt, men det blir vel litt vanskelig hvis du ikke kommer inn i windows. Forøvrig synes jeg dette kortet har bare vært problem på problem. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Jepp, funker dårleg. Dersom nokon har tips er det berre å kome med dei. :-D Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jepp, funker dårleg. Dersom nokon har tips er det berre å kome med dei. :-D 5949917[/snapback] Har du lastet ned riktig BIOS? Det bruker å følge med instruksjoner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Tusen takk for all hjelpa! Ser ut til at det ordna seg nå. Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå