qu3st Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vel om vinteren gikk det mye i snowboard ihvertfall, skal vel drive mye med trampoline osv i sommer. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 1 - Bilen min. Kjøring, skruing og det som følger med. 2 - Vennene mine. Ser film, henger hos hverandre, eller så sitter vi i bilen min. 3 - Pcen min.. Siter på diverse forum.. Og laster ned og opp ting på diverse sider.. Er vel det jeg stort sett holder på med.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tja.. Blir endel tid foran kopeboksene for min del. Noe tid går bort i trening og lurer sterkt på å begynne å hoppe i fallskjerm i juni. Yey! Og sånn utenom dette sitter jeg som regel mer eller mindre brisen på en eller annen uteplass. Endret 19. april 2006 av Gromle Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg bruker mye tid på å bare sitte å høre på musikk, gjerne 4-6 timer på hverdager og mer i helgene. Og da er gjerne datamaskinen avslått, så slipper jeg viftesuset i bakgrunnen. Dessuten samler jeg på gamle TVer, så der går det jo bort endel tid til mekking. Før brukte jeg endel tid foran PCen, men ikke så mye nå lenger. Det er bedre å sitte å se på TV; og da snakker jeg selvfølgelig om den interessante siden - den som de fleste har inn mot veggen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 -El-bass -Trompet to ganger i uka -Piano når jeg har lyst (stort sett setter jeg meg ned og spiller hver gang jeg går forbi pianoet) -El-gitaren til broren min er også morsom å pusle med -Jobben -MSN og forum -Littegranne flashing Sjeldent ute, men det kommer nok etter hvert som våren setter inn. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 *Musikk* - PC - PC - Gitar - PC - PC - PC - Gitar *Musikk Har ikke noe liv utenom. -Jar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg driver med håndball, og sitter foran pc'n, og er med venner.. Dreiv med fotball til høsten 05', men sluttet da.. satser vel håndball istedet.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 - Jobb (programmering) - Trening - Spise (fulltidsjobb i seg selv) - Programmering i Open Source Lenke til kommentar
synsing Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Data, skriving og mye piano Det er knallgøy Edit: Og skyting Endret 19. april 2006 av firstperson Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hmm. Ikke stort jeg gjør. - PC hadde jeg hatt penger, så skulle jeg lagt til dette : - Bil - RC - Skyting - Reising - Vært ute - og myemye mer.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 *pc *trening soon *ta med deg til senga mi *drikke Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Data, skriving og mye piano Det er knallgøy Edit: Og skyting 5948847[/snapback] Hehe, kan Du Equinox - French kiss fra SLå på ring? Den eier! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hmm.Ikke stort jeg gjør. - PC hadde jeg hatt penger, så skulle jeg lagt til dette : - Bil - RC - Skyting - Reising - Vært ute - og myemye mer.. 5948905[/snapback] Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Pleier da å sitte med PC-en i ny og ne. JAVEL HELE TIDEN Det er svært enjoyable. Oh, ja, så modererer jeg på matematikk.net Err... ellers så filosoferer jeg en del. That's about it. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Shit... Er litt skremmende å se hvor lite som nesten ikke gjør noe annet enn å sitte foran datan... Jeg er for det meste lag med venner, spiller litt Air-Soft, kjører båt (om sommeren), ser på film med venner og til slutt data Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 - PC - Spille trommer - Venner - Jakt og fiske - Pusle med gamle PC-er - Feste Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 -PC Og... Det er det. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 - Spiller el-bass - Er mye på småkonserter o.l. - Trener volleyball - Annen trening - Data - Shoppe - Tilbringer også en del tid på Krus med venner =) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 - Kjæresten - Venner - Ragge bil / moped - Skogsarbeide - Snekkring - Sykle BMX - Litt skyting med div. våpen på bane - Bading om sommern - Twintip om vintern - Trening - PC Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg bedriver mye rart: - Trening - Bil - Har akvarium - Klatring - Drekking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå