SkyMarshall Arts Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 HVA PUSLER DU MED PÅ FRITIDEN DIN? Kan begynne så smått jeg da. Nå er det sommer igjen, og helsa er på bånn, blodsirkulasjonen har nesten stoppet og latskapen har tatt fullstendig totalt overhånd. Så før jeg dør av tidlig hjerteinfarkt så er det vel på tide å ta opp de sommerlige aktivitetene igjen. Har alltid interessert meg for skyting, bor på landet og skal ha det at jeg er en jævel med rifla. Sesongen i lokale skytterlaget begynner igjen nå, så da er det bare å henge seg på. Går enkelt og greit ut på å møtes en eller to dager i uka på skytterbanen - stroppe på seg Kraagen (se bilde), legge seg ned på rekke med 20 andre og gjøre som man blir anvist. 3x 40-skudds serier på 50\100\200m blink etterfulgt at anvisere i grava viser hva du traff. Ustyrlig festlig, og deilig på sommeren siden man ligger ute. Sosialt er det også. I tillegg så er det jo moro med AMRC-racing da. Det vil si bane-bil på strøm. Går noe jævelig og er fett å konkurere med kompiser og andre folk i. Blei dratt med på dette for ikke lenge siden, og har fått smaken på det. Så nå blir det bare å få kjøpt seg en bil, en joystick og litt medfølgende hobbyverktøy, så får jeg knekt av enda en dag i uka på andre ting enn WoW og tunge tekniske programmer som lager lyd. FUN! Hva driver så dere med på fritida? Trenger ikke være sport, bare fortell hva dere finner på utenfor skole/jobb ... det her var bare mine eksempler! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg starter tråder som allerede finnes. Jeg ser at vi deler en hobby, Sky. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Data, data, data, data og litt data. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg er redd jeg tilbringer litt for mye tid foran PC-en. Det går for det meste i diverse forum og World of Warcraft. Men nå som det har vært vinter har det blitt mange, mange skiturer, så nå kan jeg late meg til snøen kommer igjen. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kjæreste, trening og litt spill. Liker å sove. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Prøver å få andre til å føle seg like eller mer ræva enn meg selv, slik at jeg føler meg bedre. Givende. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg starter tråder som allerede finnes. Jeg ser at vi deler en hobby, Sky. 5946053[/snapback] Jammen den tråden var så gammel og dø at jeg ikke fant den Bra vi deler hobby, krutt og gummi er en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Min liste: PC RC Venner Film Alkohol TV-titting Endret 18. april 2006 av OMartin Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 The list: *Venner *Drikke *Webdesign *Jobbe *Pusle med stereoannlegget mitt (lage høyttalere og slikt) *Sove *Se på tv Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Pc Pc Pc Venner Andre ting Pc Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hmm, ja det går vel i skole og data... Men på vinteren står jeg fort på ski i helgene. Og på sommeren liker jeg å kjøre rc biler.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 -BB -Spising -Film -Msn Mitt sosiale liv er ikke tilstedeværende for øyeblikket. Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 - Data - Skyting - Gitar - Krangle med dama Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg spiller bass, er med venner og sitter på PC'en. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Blir vel mye soving, PC, fisking, snowboard, venner, film, fyll, sofasliting og en god porsjon med "trø luft i baillan". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Bil og PC er vel der tid og penger forsvinner i store strømmer.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 I og med at jeg ikke går på skole lengere, og fortsatt ikke har skaffet meg en heltidsjobb, så har jeg veldig mye fritid. I helgen er ikke dette noe "problem" da jeg som oftest tilbringer hele helgen sammen med vennene mine. På hverdagene sitter jeg alt for mye forran PC-skjermen, hvor jeg ser på TV-serier og filmer og spiller WoW. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Har ikke så mye fritid, men når jeg har tid, så sitter jeg for det meste foran pcen. Endret 19. april 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) - Trener, holder meg buffed. - Spiller gitar. - Horer med datamaskinen. - Suger til meg dårlig innflytelse fra vennene mine på det oh-so-belastede stedet jeg bor på. - Ser på sære åttitallsserier og filmer. Endret 19. april 2006 av Loeve Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fotball Og kjæresten min Og venner Og Jobb Og piano.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå