lokeland Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Et par? Nei, du må nok ha mer. Og jeg allerede nå love deg at resultatet blir ikke like bra som i dette tilfellet, men er du nøye og dyktig nok kan du helt sikkert få en kjempefin finish. Trikset er tynne og mange strøk, noe som krever god tålmodighet. Til slutt er det griseviktig med rubbing compound og god polering. Men du må nok ha flere fokser enn to, heller 4-5. Det er fordi at du mer lakk går til spille når man lakker tynne strøk langt ifra overflaten. Derimot å kromme det ordentlig krever spesielle forberedelser, det er naturligvis en mer kompleks enn om du skulle ha gjort det selv, og til slutt; det krver en feit lommebok. Så, da har du en idè om hvordan ting ligger ann. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sier bare... LoL... hvorfor aluminium når du kan ha 2mm konstruksjons stål! dritt fet btw Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det der var seriøst sweet.... Han der har nok av tid og penger ihvertfall... *envy* Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Dette får du ikke til med kromspray. Trust me, jeg holder på med tilsvarende project selv. Enten er dette krommet profesjonellt via spray-kromming (nei, det har ingenting til felles med boks-krom å gjøre), eller så er det et alu-kabinett som er blitt pusset ned til grisefin korning, og så blankpolert. Dette er nok krommet. Jeg driver selv på med slipt+polert alu metoden. Følg med på "Project Freeflow" i workloggene rett over eksamensperioden, tidlig sommer -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå