FenrisC0de Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vel, skal skaffe meg Qtek 8500 (HTC Star100) når den kommer i butikkene. Denne er klarert for noe som heter A2DP som visstnok lar deg streame musikk over bluetooth til stereoer o.l.. men jeg lurer litt på hvordan det egentlig funker? Anntar du da må ha en spesiell type stereo med integrert bluetooth eller noe? Isåfall kan den gjennomsnittlige bruker ikke gjøre stort annet enn å streame musikk fra mobilen til en annen mobil, eller eventuelt pc`en, men det er jo stor sannsynlighet for at musikken du streamer kommer nettopp fra den pc`en.. Eller er A2DP litt mer interessant enn dette? Takk! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/A2DP Hovedbruksområdet er nok til headset/handsfree trådløst fra mobilen. A2DP skal så vidt jeg har forstått det skaffe kompabilitet mellom de forskjellige bluetoothimplementasjonene i mobiler og headset. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Og sånn jeg har forstått det kan du streame musikk over bluetooth _i_ stereo. Ikke nødvendigvis _til_ stereo (anlegg). D.v.s at du kan bruke et stereo bluetooth headsett f.eks... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Enkelt sagt er A2DP en teknologi som lar deg høre på musikk trådløst i stereo og den trådløse overføringen skjer gjennom blåtann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå