f.HiTmAn Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har et lydkort som heter creative soundblaster live! 5.1 . Mens jeg spiller Battlefield 1942 kommer det en veldig høy knittring det er bare av og til nesten alltid i begynnelsen av spillet noen som kan hjelpe meg??? :smile: Lenke til kommentar
Pinhead Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Oppgrader til nyeste drivere. Jeg hadde også det problemet med samme kort som deg, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Har gjort det men det kommer a like vel kan du gi meg linken til der du lastaa ned driveren Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Velg hardware acceleration i options under sound i spillet. FRD Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: f.HiTmAn skrev (2002-09-30 18:32):Har gjort det men det kommer a like vel kan du gi meg linken til der du lastaa ned driveren Prøv her. http://www.soundblaster.com/drivers/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå