Mazeking Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har en UPC dekoder som jeg ikke her helt fornøyd med. Det det går på er først og fremst kanaloversikten. Det er skikkelig jalla at man må bla seg igjennom 80 kanaler for å finne de 20 man faktisk har betalt for. Burde vært en funksjon for kun å få tilgang til de kanalen man bruker. Kan man bruke noen annen dekoder lovlig når man har UPC abonnement via kabel TV? Ønsker en dekoder med EPG og harddisk opptager. I tillegg må det da gå ann å få en dekoder med et mer innholdsrikt menysystem enn det som er i den motorola dekoderen de sender ut her i Oslo hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde den dekoderen før selv, og du kan jo bare bruke favoritter for de som er langt nede i kanaloversikten, evt bare skrive inn kanalnnummeret direkte, er jo bare og lære de 3sifrede kanalnummerene. Cobos Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hadde den dekoderen før selv, og du kan jo bare bruke favoritter for de som er langt nede i kanaloversikten, evt bare skrive inn kanalnnummeret direkte, er jo bare og lære de 3sifrede kanalnummerene. Cobos 5946192[/snapback] Spesielt brukervennlig er det ikke. Fordelen med sideoversikten med alle kanalene er at man ved å browse igjennom lista ser hva som går på hvilken kanal nå. Vil gjerne ha denne lista til kun å innholde "mine" kanaler og ikke alle de jeg ikke har tilgang til. Det er vel snarere en måte UPC frister kundene til å kjøpe større programpakker på ved at man kan se alle de kanalene man ikke har tilgang til. Blir spennende å se hvordan HDTV dekoderen deres blir. Lenke til kommentar
gpa Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Frister.. Vil ikke si at jeg blir fristet av å se ha alle de kanalene jeg ikke har i min oversikt. Det er mulig UPC tror at det fungerer slik, jeg for min del blir forbannet! Finner jeg ikke en eller annen hack som kan gi meg en mer riktig kanaloversikt ser jeg lite poeng å fortsette å ha så mange kanaler. Blir jo til at jeg ikke ser på de ekstra kanalene fordi må jeg bla så mye.. Greit nok med favoritter, hadde det ikke vært for at det er tregere å bla gjennom favorittene enn det er å bla på vanlig måte. Også klarer ikke altid EPG'en å følge med når jeg bruker favoritter knappen. For min del savner jeg gode gamle canal digital med Discovery og Eurosport.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå