Gå til innhold

Stor gratulasjon til Apple!


Anbefalte innlegg

Leste en artikkel på Itavisen om Apples svar til ei lita jente, som hadde sendt inn et forslag til forbedring på deres Ipoder. Som svar fikk hun av Apples juridiske avdeling, at de ikke mottok ideer de selv ikke hadde forespurt.

 

Makan kundevennlig holdning fra et selskap skal man lete lenge etter! Her setter man virkelig kunden i fokus, eller hva? Jobber i et selskap som selger en del Apple utstyr (primært Ipods og Ipod-tilbehør), og dette bekrefter egentlig bare det jeg fra før visste. De er ikke spesielt kundevennlige ovenfor hverken sluttbrukere eller forselgere.

 

Det første året til halvannet året solgte vi der jeg jobber, så og si hele spekteret til Apple hva det angår maskinvare. Vi måtte til slutt droppe det, da vi fikk flere misfornøyde kunder enn fornøyde. Tenker da på alle kundene som måtte levere inn maskiner på service (ikke at det var mye problemer, men alt som lages har en viss feilprosent). Apples holdning ovenfor oss som forselger gjorde det nesten umulig for oss å innfri kundenes krav etter forbrukerkjøpsloven.

 

Ble utfattelig oppgitt når jeg leser slikt, og det verste er at det egentlig ikke forbløffer meg.

 

Skal ikke si noe stygt om Apples produkter, da de til tider lager helt geniale produkter. Dette går primært på bedriftskultur og kundeholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...