Gå til innhold

Win SP1 med delvis SP2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm. Her kommer vi ikke særlig langt egentlig. Trådstarter er en kar som hater Sp2 og da er det bortkassta ti å forklare hva hvordan han løser ting som handler om Sp2 også. Dette er ting man fint finner ut av selv faktisk. Du kan søke etter spesefikke ting som du vil ha av oppdateringer på microsoft sin hjemmeside.

Så jeg ser ikke helt problemet her.

Også: Hva er det tullet med at Service Pack 2 for XP senker ytelsen på XP? Nå må noen en gang for alle forklare meg hvordan de mener at dette stemmer.

Hvilke deler av Windowsen blir ytelsen svekka f. eks? Har de av dere som sier det faktisk opplevd det selv?

Jeg mener selv at hvis du ikke har lyst til å ha ServicePack2, men allikevel vil ha trådløst grensesnitt får du finne det ut selv.

Det er ikke for ingenting at nettverkskortlevrandørene sender med drivercd`er med kortene sine. Dette fordi det er med et utility program for kortet som hjelper deg med å håndtere trådløst nettverk, og du kan sette opp nettverkene i programmene.

Enkelt å greit egentlig.

Jeg har selv hatt både D-Link kort, Cnet kort og Compaq trådløse nettverkskort. Alle disse kortene har det vært med cd plater der følger det med programvare for kortet. Dette installerer du så er alt på nett. Egentlig ser jeg ikke helt problemet her.

Nei, gjør kort prosess og Installer Sp2 du. Ellers får du søke opp løsning på problemet selv. De fleste som har svart i denne posten nå har svart at du BØR legge inn Sp2. Dette er enkleste løsning, også får du mindre problemer. De laga jo tross alt ikke Sp2 for å være jævlige.

Med det samme kan jeg si at det står 9 maskiner her i huset.

7 av disse maskinene har Windows XP med Sp2 på. Og ingen av maskinene har hatt problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...