Dragon Hunter Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Husker denne geniale serien som gikk på TV3 og Viasat Plus som handlet om den late og overvektige vaktmesteren Thurgood, som bodde i ghettoen. Serien ble laget vha. Claymation-teknologi (dvs. at serien filmes bilde for bilde, og kun består av leire, og plastikk). Hvorfor sendes ikke denne serien lenger? Edit: Bilde: Endret 18. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) http://www.tv.com/the-pjs/show/255/summary.html&q=the%20pjs den sendes vell ikke for det ikke er flere nye episoder , og for at det sikkert ikke dro noe veldig med seere , var jo ikke noe mere enn midels ok underholdning . EDIT: en annen grunn er vell at alle har fått nokk av The Cosby Show , dette er jo "rimelig" samme humoren , svarte som gjør narr av seg selv opplegget Endret 18. april 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 http://www.tv.com/the-pjs/show/255/summary.html&q=the%20pjs den sendes vell ikke for det ikke er flere nye episoder , og for at det sikkert ikke dro noe veldig med seere , var jo ikke noe mere enn midels ok underholdning . EDIT: en annen grunn er vell at alle har fått nokk av The Cosby Show , dette er jo "rimelig" samme humoren , svarte som gjør narr av seg selv opplegget 5945737[/snapback] Serien sendes ikke på norsk TV. Det var også genial underholdning. Grunnen til at det ikke lages nye episoder er at hver episode tok 2 mnd. å lage, og at serien ble for dyr, ikke pga. for få seere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvorfor sendes ikke denne serien lenger? 5945397[/snapback] Fordi den fantes ikke morsom. Et av de minst underholdende animerte programmene jeg har noengang sett. Faktisk hakket under American Dad. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hvorfor sendes ikke denne serien lenger? 5945397[/snapback] Fordi den fantes ikke morsom. Et av de minst underholdende animerte programmene jeg har noengang sett. Faktisk hakket under American Dad. 5946304[/snapback] 1. PJs var ikke animert. 2. American Dad treffer spikeren på hodet med amerikanske stereotyper. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvorfor sendes ikke denne serien lenger? 5945397[/snapback] Fordi den fantes ikke morsom. Et av de minst underholdende animerte programmene jeg har noengang sett. Faktisk hakket under American Dad. 5946304[/snapback] 1. PJs var ikke animert. 2. American Dad treffer spikeren på hodet med amerikanske stereotyper. 5948091[/snapback] 1. Flisespikkeri. 2. Jeg var ikke klar over at amerikanske stereotyper var utrolig kjedelige, en-dimensjonale, ekstremt lite morsomme kopier av Family Guy. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hvorfor sendes ikke denne serien lenger? 5945397[/snapback] Fordi den fantes ikke morsom. Et av de minst underholdende animerte programmene jeg har noengang sett. Faktisk hakket under American Dad. 5946304[/snapback] 1. PJs var ikke animert. 2. American Dad treffer spikeren på hodet med amerikanske stereotyper. 5948091[/snapback] 1. Flisespikkeri. 2. Jeg var ikke klar over at amerikanske stereotyper var utrolig kjedelige, en-dimensjonale, ekstremt lite morsomme kopier av Family Guy. 5948297[/snapback] Det er de samme personene som har laget begge seriene, og plottet er helt forskjellig. Det blir omtrent som å si at Futurama er en kopi av The Simpsons. Endret 19. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er de samme personene som har laget begge seriene, og plottet er helt forskjellige. Det blir omtrent som å si at Futurama er en kopi av The Simpsons. 5948345[/snapback] Tja, utenom at det hadde vært totalt annerledes og feil. De samme folkene står bak fordi Family Guy var kansellert, derfor laget de et nytt show. MacFarlane sa selv i intervjuet med David Letterman at showene var nærmest identiske, fordi han trodde Family Guy var over. Family Guy vs American Dad Vi finner en vanlig familie i et vanlig hjem. Vi har en idiotisk far, en likegyldig mor, et kjæledyr som snakker, en som ikke passer inn i det hele tatt (alien vs britisk baby), en datter og en sønn. La oss nå sammenligne Simpsons og Futurama: En familie. Voksne mennesker, en robot og en hummer som reiser rundt i verdensrommet og leverer pakker. Den eneste likheten Simpsons og Futurama har er at de begge er animerte og morsomme. American Dad prøver å være Family Guy med politisk satire, men det er bare de samme tørre våpengale-pappa-vitsene. Sammenligner vi med Jon Stewart ser vi at Seth MacFarlane rett og slett ikke klarer å blande humor og politikk. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Det er de samme personene som har laget begge seriene, og plottet er helt forskjellige. Det blir omtrent som å si at Futurama er en kopi av The Simpsons. 5948345[/snapback] Tja, utenom at det hadde vært totalt annerledes og feil. De samme folkene står bak fordi Family Guy var kansellert, derfor laget de et nytt show. MacFarlane sa selv i intervjuet med David Letterman at showene var nærmest identiske, fordi han trodde Family Guy var over. Family Guy vs American Dad Vi finner en vanlig familie i et vanlig hjem. Vi har en idiotisk far, en likegyldig mor, et kjæledyr som snakker, en som ikke passer inn i det hele tatt (alien vs britisk baby), en datter og en sønn. La oss nå sammenligne Simpsons og Futurama: En familie. Voksne mennesker, en robot og en hummer som reiser rundt i verdensrommet og leverer pakker. Den eneste likheten Simpsons og Futurama har er at de begge er animerte og morsomme. American Dad prøver å være Family Guy med politisk satire, men det er bare de samme tørre våpengale-pappa-vitsene. Sammenligner vi med Jon Stewart ser vi at Seth MacFarlane rett og slett ikke klarer å blande humor og politikk. 5948409[/snapback] Stan (faren i familien) er ikke på langt nær like dum som Peter Griffin, selv om han har flere anti-helteaktige trekk. Fyren er en perfekt parodi av den amerikanske stereotype; han har ølvomm, voldsom frykt for terrorister, kjører amerikansk SUV, og jobber for CIA. Family Guy parodierer som regel andre ting enn amerikanske stereotyper (ofte TV-serier). Ser flere likheter mellom The Simpsons og Futurama (for ikke å nevne den samme tegnestilen), det er f.eks flere likhetstrekk mellom Dr. Zoidberg og Homer (selv om Zoidberg ikke har særlig mye penger, og at han er et par hakk klokere enn Homer). Endret 19. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er de samme personene som har laget begge seriene, og plottet er helt forskjellige. Det blir omtrent som å si at Futurama er en kopi av The Simpsons. 5948345[/snapback] Tja, utenom at det hadde vært totalt annerledes og feil. De samme folkene står bak fordi Family Guy var kansellert, derfor laget de et nytt show. MacFarlane sa selv i intervjuet med David Letterman at showene var nærmest identiske, fordi han trodde Family Guy var over. Family Guy vs American Dad Vi finner en vanlig familie i et vanlig hjem. Vi har en idiotisk far, en likegyldig mor, et kjæledyr som snakker, en som ikke passer inn i det hele tatt (alien vs britisk baby), en datter og en sønn. La oss nå sammenligne Simpsons og Futurama: En familie. Voksne mennesker, en robot og en hummer som reiser rundt i verdensrommet og leverer pakker. Den eneste likheten Simpsons og Futurama har er at de begge er animerte og morsomme. American Dad prøver å være Family Guy med politisk satire, men det er bare de samme tørre våpengale-pappa-vitsene. Sammenligner vi med Jon Stewart ser vi at Seth MacFarlane rett og slett ikke klarer å blande humor og politikk. 5948409[/snapback] Stan (faren i familien) er ikke på langt nær like dum som Peter Griffin, selv om han har flere anti-helteaktige trekk. Fyren er en perfekt parodi av den amerikanske stereotype; han har ølvomm, voldsom frykt for terrorister, kjører amerikansk SUV, og jobber for CIA. Family Guy parodierer også andre ting enn amerikanske stereotyper (ofte TV-serier). Ser flere likheter mellom The Simpsons og Futurama (for ikke å nevne den samme tegnestilen), det er f.eks flere likhetstrekk mellom Dr. Zoidberg og Homer (selv om Zoidberg ikke har særlig mye penger, og at han er et par hakk klokere enn Homer). 5948521[/snapback] Jeg har vanskelig for å tro at noen kan se forbi de enorme likhetene mellom FG og AD, men greit. Hvis du mener at de ikke likner mer enn en hummer som liker å spise boss og en feit mann som liker donuts, da får det være. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Gi mitt syn på The PJ's syntes det var ganske morsomt jeg ass. Men har sansen for "black entertainment".. Kanskje jeg skulle sjekket noen netbutikker om de har det på dvd, en god stund siden jeg har sett det nå... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hvorfor sendes ikke denne serien lenger? 5945397[/snapback] Fordi den fantes ikke morsom. Et av de minst underholdende animerte programmene jeg har noengang sett. Faktisk hakket under American Dad. 5946304[/snapback] 1. PJs var ikke animert. 2. American Dad treffer spikeren på hodet med amerikanske stereotyper. 5948091[/snapback] Pj er per devinisjon animert Webster, says "a: a motion picture made by photographing successive positions of inanimate objects (as puppets or mechanical parts), b: Animated Cartoon, a motion picture made from a series of drawings simulating motion by means of slight progressive changes." og enda mere Animation is the technique in which each frame of a film or movie is produced individually, whether generated as a computer graphic, or by photographing a drawn image, or by repeatedly making small changes to a model unit (see claymation and stop motion), and then photographing the result with a special animation camera. ... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Morsomt at dette ble tatt opp her. Husker jeg moret meg stort med denne serien! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Den serien var festlig når jeg var mindre... Fikk tak i en sesong for noen måneder siden, og jeg blei mildt sagt skuffa. Makan til kjedelige greier skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Var det ikke Eddie Murphy som hadde stemmene i Pj's? Synes den var ganske artig jeg. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ahhh, digga PJ's det var kjempetøft. Elsker sånne svarte folk som gjør narr av andre svarte folk ( ikke rasistisk ment), akkuratt som Chris Rock: Never scared = latterbombe Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Var det ikke Eddie Murphy som hadde stemmene i Pj's? 5971202[/snapback] Stemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå