venomzorg Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 kommer ikke inn på qxl.no eller qxl.com... er det nede?! hmmm.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Den har vært sinnsykt ustabil i lengre tid nå... Kommer inn innimellom. Men det er jo tragisk, for slike tjenester burde jo ha _minimalt_ med nedetid... Lenke til kommentar
servo Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Var innom 15:31, men rekker heller ikke frem nå. Lenke til kommentar
servo Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det pinlige er at det er qxl.com som var nede denne gang. Prøvde http://www.ricardo.de og de var også nede. Hvis de skal ha sjans til å komme sånn noenlunde anslagsvis i nærheten av ebay, så må de skubbe meg skjerpe sæ' gutt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 fikk fanken meg regning ifra dem ja :smile: 60 spenn... :sad: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 19:03, skrev aurstad:fikk fanken meg regning ifra dem ja :smile:60 spenn... :sad: So? Det står klart og tydelig når du legger inn en auksjon at du må betale provisjon :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har betalt 1 regning fra dem og vil ikke få fler fordi jeg ikke har tenkt å bruke QXL mer. Jeg fikk til syvende og sist nok av at de ikke tar ansvar for hva som skjer der der. Jeg sluttet å telle alle de uærlige budvinnerene som ikke gav lyd fra seg eller svarte på mine henvendelser. Den siste som nesten tok kaka, betalte meg fler måneder etter vunnet budrunde og adskillige purringer fra meg. Joda serru, han "hadde ikke råd".. Så hva F. i H. la han inn et bud for da?! Da var jeg møkklei alt som har med QXL å gjøre og sluttet å legge ut noe mer. Det er sikkert de som har bare godt å si om QXL. De har vel en magic touch som gjør alle deres budvinnere ærlige. QXL fortjener ikke å overleve, jeg håper de går konkurs fortere enn svint. De er så uprofesjonelle at det er en skam at de i det hele tatt opererer i Norge. Det er null sikkerhet forbundet med systemet i slike auksjoner. Det ultimale ville vært en auksjonstjenste med integrert sikkert betalingssystem og en garanti for at selger og kjøper var ærlige. Og at de ikke kaller seg QXL eller opereres av de samme folka. Dream on. Inntil det skjer, vil jeg aldri mer bruke auksjonstjenster. Vil du kjøpe noe, bruker du MPX eller lignende steder, vil du selge noe er det gratis annonsering overalt, uten at du må betale provisjon. Jeg vil ikke anbefale QXL for noe. Budvinnere som nekter å betale fordi man er så frekk å sende dem en høflig anmodning om å betale noen uker etter vunnet budrunde, budvinnere som legger inn bud uten å ha råd, budvinnere som legger inn bud på pur F fordi det er et dyrt produkt og stikker av fra regningen. Det er typen kunder du får via QXL. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-01 17:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå