danto542 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei. Jeg har et Gainward Nvidia 7800GTX skjermkort. Jeg vil gjerne ha et til og kjøre to kort (SLI), men får ikke tak i et gainward kort hos noen leverandører. Kan jeg da kjøpe et Asus 7800GTX kort og kjøre disse sammen? Takk for evt. svar! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ja det skal gå fint sålenge du har nyere drivere. Lenke til kommentar
danto542 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 ja det skal gå fint sålenge du har nyere drivere. 5945401[/snapback] --ok. skal jeg da bare installere nyeste driverne til Asus kortet og kjøre dette som nr1, eller må jeg installere drivere til begge kortene? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 du kan bruke driverene fra cden om hverandre. jeg brukte cden fra mitt 7800GT kort fra Pixelviw da han jeg kjøpte GTX av hadde mistet denne. alt funer fint 8,5k i 05. gogo buybuy. men husk å instalere nyeste driver etter at du har instalert de som følger med kortet. det er kun nylig at SLI blir støttet fra forskjellige produsenter nemlig. (ca 2 mnder siden ?) Lenke til kommentar
danto542 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 du kan bruke driverene fra cden om hverandre. jeg brukte cden fra mitt 7800GT kort fra Pixelviw da han jeg kjøpte GTX av hadde mistet denne. alt funer fint 8,5k i 05. gogo buybuy. men husk å instalere nyeste driver etter at du har instalert de som følger med kortet. det er kun nylig at SLI blir støttet fra forskjellige produsenter nemlig. (ca 2 mnder siden ?) 5945461[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå