Moff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Fikk beskjed av en flodhest og poste denne her Jeg har lagd DENNE Monkey Island sida, og vil gjerne ha litt feedback. Hva kan jeg gjøre bedre ? Ja.. jeg hvet at det er en freewebs side. Er det noen som har noen forslag til et hjemmeside program. Er DreamWeaver eller hva det nå het noe bra? Endret 18. april 2006 av Moff Lenke til kommentar
gather Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Det første som slo meg når jeg så siden var at den var meget rotete. Dessuten så er bakgrunnsmusikk noe som ikke brukes lengre. Når du skal lage sider trenger du egentlig ikke noe spesielt program. Jeg vil anbefale at du lærer deg HTML og CSS først som sist. Dette kan du gjøre på w3schools.com eller htmldog.com . Når det gjelder programvare trenger du egentlig ikke noe mer enn notisblokk, dog kan det være en ide å ha en litt mere avansert editor med syntaxhightlighting og mulighet for å ha flere filer oppe uten at du må kjøre programmet flere ganger. Edit: Fikset klikkbare linker og rettet en feil link Endret 18. april 2006 av gather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå