erik_warmestad Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har en XPS M170, men har et lite problem, når jeg sitter å spiller så finner den etter hvert ut at den skal stoppe helt opp, så jeg har ikke noe annet valg en å restarte den, noen som kan ha noe peil på hvordan jeg kan løse dette problemet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei! Hvor varm er cpu og skjermkort? Har du prøvd nye skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 prøv å klokke ned CPU eller skjermkort noen Mhz. dette funket med mitt GTX kort i Oblivion da jeg ofte fikk Blackouts. Lenke til kommentar
erik_warmestad Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Sitter å spiller på den nå, og Da ligger DIMM (ram) på 54 C, CPU ligger på 66-68 Mens GPU (Grafikk kort) ligger på 56 C har den siste driveren til grafikk kortet Har ikke overclocket eller noe sånt, og vet heler ikke hvordan jeg skal få klokket det ned Endret 18. april 2006 av erik_warmestad Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sitter å spiller på den nå, og Da ligger DIMM (ram) på 54 C, CPU ligger på 66-68 Mens GPU (Grafikk kort) ligger på 56 C har den siste driveren til grafikk kortet Har ikke overclocket eller noe sånt, og vet heler ikke hvordan jeg skal få klokket det ned 5945266[/snapback] CPUen er litt varm, men ellers ser det ok ut. Det skal ikke være nødvendig å klokke ned for å få en stabil pc. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 kan hjelpe. du burde prøve iallefall jeg klokket ned 10/30 Mhz så jeg merker ingen forskjell ingame bortsett fra at blackoutene har forsvunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå