Gå til innhold

PMnormal goes pop-art

Anbefalte innlegg

jeg har vært litt tom for inspirasjon i dag, men en dundrende hodepine har inspirert meg til å plage dere litt :!: .

Dette er et av mine tidlige arbeider med dSLR. Siden jeg kom rett fra analogverdenen, så hadde jeg null erfaring med ps. Derfor husker jeg heller ikke hva jeg gjorde for å få den effekten. Husker at jeg ikke skrudde på fargekanalene (men jeg er sannelig ikke sikker på det heller). Like greit at det er et mysterium, for morro var det lell.

Warning: Don't adjust your colours. There's nothing wrong with your monitors. It's just a standard acid-test.

Edit: Bildet er tatt sentralt i Bergen.

post-76334-1145389690_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gale menneske!

Før jeg fyrer opp en rev og forsvinner inn i en verden av pastellfarger og sære fasonger får jeg prøve å kommentere:

Surrealistisk. Deler av bildet ser ut som det har en 3D-effekt, kan noen som eier 3D-briller bekrefte/avkrefte? Hva du enn gjorde, sære fargevalg og ganske ødelagt, for å si det sånn. Hvis du prøvde å øke fargemetningen kan jeg meddele at det har du klart. :!:

Jeg klarer ikke helt å se hva som er gjort i PS og hva som er ekte. Blir det sånn når man fotograferer i beruset tilstand?

Lenke til kommentar

Hmm, har du beveget deg inn i mitt lokal miljø PMnormal? :p

Hvis jeg ikke tar helt feil er det tatt mot vinduene mot biblioteket, og bystasjonen i refleksjonen? :p

Ellers så var det et forsåvidt hmm....syre-trippende bilde :p Tror et par av gutta i nygårdsparken hadde likt den der ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...