Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mest bil for pengene! 40k


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal snart få lappen og da vil jeg ha bil. Jeg har hørt med mange folk og det er mange ulike meninger! Jeg er ikke en fanboy av et bestemt merke!

 

 

Så spørsmålet er slik:

 

Hva for en bil gir deg mest for pengene idag?

 

Ting jeg lekker mest vekt på!

 

Kjørecomfort!

 

 

Håper på mange fine tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Mornsann igjen!

 

Har lovet etter mye om og men å sjekke volvo.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...34&pos=3&tot=49

 

Dette sier de er en fin bil. Må si at designen ikke faller helt i smak, men hva er det som gjør volvo til en egna bil?

 

Må si at jeg har litt sansen for volvo S40-60, men de vet jeg lite om. Hvordan er prisen når man skal selge dem videre og for all del, hvilken volvo modell gir mest for pengene?

Lenke til kommentar
Rundt 92-95 modell Mitsubishi Galant eller Lancer. Sålenge de får litt kjærlighet går de langt, uten problemer.

6040336[/snapback]

Fekk ein Mitsubishi Lancer 96 mod på tirsdag. Er den første bilen min og eg synest den er veldig god.

 

1,6l med 113 hestar. 160 000km - 29000,-

 

Er faktisk original spoiler på den òg så passar brukbart som ungdomsbil :)

Lenke til kommentar
Holder på å ta lappen selv og ser litt på Hyundai'er som førstegangsbil. Er ikke noe status over dem i det hele tatt, og det gjør dem billige. Er fra Korea, og skal ha en driftsikkerhet over middles.

 

Hyundai Accent 1,3 98 mod og har gått veldig lite, 62 000km. Ser helt strøken ut.

 

:thumbup:

6041545[/snapback]

 

Mannen skulle ha kjørecomfort. Det er noe som er et fremmedord i koreanske biler.

 

Svenskt eller tysk, veldig god kjørecomfort, mye ustyr, mye kjøreglede og driftsikkerhet.

 

BTW: Angående den volvoen, så er det en 4 serie. Og det er ikke noe og anbefale av den enkle grunn at det er ikke volvo motor i de. Det er renault motor og girkasse, og det er ikke på langt nær så driftsikkert som volvomotorer. Har vært borti en del 4 serier, og jeg kan love deg at det blir problemer. Det er volvo sitt svin på skogen.

 

Når det kommer til volvo, ta deg en titt på 740. Stor bil, masse plass, god kjørecomfort og bakhjulstrekk. Samt at de bilene går faen meg evig om du behandler de bra. Det skal noe til for å knekke en volvomotor.

 

Og om du legger 40k i en 740, så får du et VELDIG fint eksemplar med masse utstyr.

Og da har du bil i mange mange mange år framover.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...