o0Hawk0o Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Som emnetittelen sier, jeg trenger et lite kamera. Dessverre har jeg veldig lite erfaring med kamera, og derfor lurer jeg på om jeg kan få noen anbefalninger. Grunnet til at kameraet må være lite er at det skal være praktisk å ta med seg. Jeg vil gjerne ha muligheten til å bare kunne ta med meg kameraet hvor enn jeg drar uten at jeg måtte pakke en stor bag (Setter det kanskje litt på spissen). På den andre siden stiller jeg veldig få krav til bilde kvalitet og zoom. Jeg tenker heller ikke på at det skal være XXXX megapixel kamera, størrelsen er igrunn det som er viktig. Prisen bør heller ikke være så alt for mange tusen, men kom uansett med forslag Takker på forhånd Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Canon IXUS 55 er vel et av de miste med en størrelse som et kreditkort og 2,1 cm tykt. Ellers er jo de fleste de fleste digitale kompaktkamera forholdsvis små. Sjekk litt rundt etter tester, enten her på akam eller på dinside.no Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du bør ikke velge noe som er spesielt mye mindre enn Ixus 55/60 da det går ut over bildekvalitet. Evt. Pentax Optio A10 som har fysisk større bildebrikke. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) #Redigert av moderator - Salgsannonser holder vi til bruktmarkedet# Endret 19. april 2006 av Afseth Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takker for svar. Som nevnt er ikke bilde kvaliteten så veldig viktig så fremt det ser helt "greit" ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå