Blåbær Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 jo takk for komplimanget, men har ikke noen data å jobbe på. Tror ikke dama ville likt at jeg tok over hennes pc for å si det sånn. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) okai dette er en sang jeg har lagd for lenge suiden men skal oppdatere den siden jeg likte den ene lyden jeg har lagd. det er kun et lite klipp inne i sangen dere får høre. SANGEN ER UFERDIG. Har brukt Reason 3. lydene er lagd selv uten bruk fra refills Endret 27. april 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) gikk ikke å legge til vedlegg nei, den var akkurat litt for stor ja Endret 27. april 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har også hatt problemer med å laste opp vedlegg. Selv om man kan laste opp 25.49 MB, sliter jeg med å få lastet opp filer større en 3 MB. Weird... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Legg heller de ut på lagringssteder som start.no el lign og legg ut link her, tror også at de har sperre for mp3 filer så man må endre filnavnet. Rakib - Hero Må bare teste om det funker Endret 27. april 2006 av Rakib Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Legg heller de ut på lagringssteder som start.no el lign og legg ut link her, tror også at de har sperre for mp3 filer så man må endre filnavnet. Rakib - Hero Må bare teste om det funker 6000781[/snapback] Go ahead!! Lag supress ferdig ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Kan jo legge ut en sang jeg mekka for noen mnd. siden, er lagd i fl studio. Er egentlig en remix av children med robert miles, så jeg blanda inn litt ayla i den. Tar gjerne imot kritikk, men harddisken døde for ikke så lenge siden, så jeg har ikke flp filen lenger (+at jeg ikke kan noter, så å lage den en gang til gidder jeg ikke). Har mp3`en da, som ligger HER enjoy, eller prøv ihvertfall Endret 14. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå