e321 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg kan vel "åpne" dette forumet med å lage en tråd der folk som er intr. i å høre hva andre har lagt kan få mulighet til det? Og ikke minst folk som vil poste noe de har laget og forhåpenligvis få respons på det... så værsågo' post i vei (husk å skriv hva du har laget låten med..) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Egentlig, for å få litt fart i denne tråden syntes jeg at de som har brukt litt tid på et prosjekt, er stolt av resultatet og ønsker litt positiv/konstruktiv kritikk, skal få lov til å starte en egen tråd kun for den ene låten sin. På den måten får man litt fart i denne delen av forumet også - pluss en liten "premie" for de som lanserer en 1.0 av låta si. Men det er bare meg da ... jeg driver med dette og liker faktisk tilbakemelding! Egentlig litt moro å høre hva andre syntes om jobben du har gjort! Eller? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 faktisk så var ikke det så dumt... slett denne her da, tror jeg? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Neida, det må gå an å ha debatt om det. Jeg støtter forøvrig SkyMarshall, men det kan hende at det finnes folk som har andre meninger Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Da har jeg putta en låt ut som egen tråd. Greit å ha en egen tråd for hver låt, mener jeg. Det er litt enklere enn en lang tråd som ingen gidder å lese uansett. Lettere med tanke på tilbakemeldinger og sånt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Japp, enig med deg. Som en liten belønning for hardt arbeid syns jeg en egen tråd er på sin plass. Ga deg litt tilbakemelding nå forresten! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes også at manbør få ha en egen tråd om sine verk, slik at man kan få tilbakemelding og lignende. MEN, vi kunne kanskje hatt en samletråd, med linker til alle trådene? Det trengs kanskje ikke enda, men etterhvert blir det sikkert lagt ut mye rart her, og greit med litt oversikt. Krever litt aktivitet fra trådstarteren da, slik at den er oppdatert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 En samletråd kan være en god idé, men som sagt må det da ha gått en god stund først. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Første posten min her i den nye kategorien, ser at flere tidligere poster har blitt flyttet hit nå. Da jeg ikke har data for øyeblikket (hardisken er broken på en bærbar) så kommer jeg ikke til å vært så mye på forumet, men har jeg sjansen og tid så vil jeg veldig gjerne høre på og gi tilbakemeldinger på diverse musikk som folk her har mekket. Får ikke mekket noe selv uten data. Men.. er vel bare introdusere meg med engang. Bruker modplug tracker(open source, finnes på modplug.com), med samples og diverse vst instrumenter Sjanger: trance, tech-trance. Men hører på det meste bortsett fra metall/rockegreier. Så til avslutning så ønsker jeg alle dere lykke til med musikkproduksjonen deres. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kunne gjerne postet noe jeg hadde lagd, men funker dårlig å uploade 8mb her noen som vet om en host jeg kan uploade til? som er gratis og ganske rask(å laste ned med)? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har 2 låter som jeg selv synes er ganske flate og kjedelige innenfor trance, men det hadde vært OK å få andre som liker samme sjanger til å slenge inn en kommentar, slik at jeg i beste fall kan fortsette på dem :o) Trance Energy 2006 - norwegian theme Alt + F4 (freeloop remix) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 mushi, home.no feks? Funker fint dersom du vet å bruke FTP (egentlig en veldig smal sak). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kunne gjerne postet noe jeg hadde lagd, men funker dårlig å uploade 8mb her noen som vet om en host jeg kan uploade til? som er gratis og ganske rask(å laste ned med)? 5972731[/snapback] start.no tilbyr 30mb gratis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Har 2 låter som jeg selv synes er ganske flate og kjedelige innenfor trance, men det hadde vært OK å få andre som liker samme sjanger til å slenge inn en kommentar, slik at jeg i beste fall kan fortsette på dem :o) Trance Energy 2006 - norwegian theme Alt + F4 (freeloop remix) 5974712[/snapback] De var fryktelig kjedelige Fredrik EDIT: Synes Rakib kan slenge opp noen sanger her Endret 24. april 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 EDIT: Synes Rakib kan slenge opp noen sanger her 5978671[/snapback] Takk for at du tror på meg, men har ingen data for øyeblikket. Bare på skolen og hos dame. Men når jeg får meg data så skal jeg få ordnet det, og jeg ønsker fremdeles å lære deg å mekke musikk slik at vi kan lage en låt sammen. Og jeg ønsker gjerne å samarbeide om låter om noen er intr. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 hmmm kan vel laste opp noe jeg og da hmm men skal vente litt kan laste opp en sang jeg holder på med men er ikke ferdig enda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 EDIT: Synes Rakib kan slenge opp noen sanger her 5978671[/snapback] Takk for at du tror på meg, men har ingen data for øyeblikket. Bare på skolen og hos dame. Men når jeg får meg data så skal jeg få ordnet det, og jeg ønsker fremdeles å lære deg å mekke musikk slik at vi kan lage en låt sammen. Og jeg ønsker gjerne å samarbeide om låter om noen er intr. 5980614[/snapback] Jeg fikk aldri helt grepet på Modplug... Lenke til kommentar
radiated Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Edit: Fjernet vedlegg, ingen stor interesse for det her uansett... folk ser ut til å foretrekke "dunk dunk"-møl og DJ-ett-eller-annet. Endret 12. mai 2006 av radiated Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 HeHe dette er ikke en sang men er det noen av dere som har sett ''raske men-rød hette og ulven'' ? hehe har fiksa litt på den:P håper på tilbake meldinger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Rakib, synes du kan fortsette på den Supress sangen du en gang sendte til meg. Det er faen meg en av de beste jeg har hørt du har laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå