Gå til innhold

Musikk: Post noe du har laget!

Anbefalte innlegg

Jeg kan vel "åpne" dette forumet med å lage en tråd der folk som er intr. i å høre hva andre har lagt kan få mulighet til det? Og ikke minst folk som vil poste noe de har laget og forhåpenligvis få respons på det... så værsågo' post i vei :D

(husk å skriv hva du har laget låten med..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig, for å få litt fart i denne tråden syntes jeg at de som har brukt litt tid på et prosjekt, er stolt av resultatet og ønsker litt positiv/konstruktiv kritikk, skal få lov til å starte en egen tråd kun for den ene låten sin. På den måten får man litt fart i denne delen av forumet også - pluss en liten "premie" for de som lanserer en 1.0 av låta si. Men det er bare meg da ... jeg driver med dette og liker faktisk tilbakemelding!

Egentlig litt moro å høre hva andre syntes om jobben du har gjort! Eller?

Lenke til kommentar

Jeg synes også at manbør få ha en egen tråd om sine verk, slik at man kan få tilbakemelding og lignende. MEN, vi kunne kanskje hatt en samletråd, med linker til alle trådene? Det trengs kanskje ikke enda, men etterhvert blir det sikkert lagt ut mye rart her, og greit med litt oversikt. Krever litt aktivitet fra trådstarteren da, slik at den er oppdatert.

Lenke til kommentar

Første posten min her i den nye kategorien, ser at flere tidligere poster har blitt flyttet hit nå.

Da jeg ikke har data for øyeblikket (hardisken er broken på en bærbar) så kommer jeg ikke til å vært så mye på forumet, men har jeg sjansen og tid så vil jeg veldig gjerne høre på og gi tilbakemeldinger på diverse musikk som folk her har mekket. Får ikke mekket noe selv uten data.

Men.. er vel bare introdusere meg med engang.

Bruker modplug tracker(open source, finnes på modplug.com), med samples og diverse vst instrumenter

Sjanger: trance, tech-trance.

Men hører på det meste bortsett fra metall/rockegreier.

Så til avslutning så ønsker jeg alle dere lykke til med musikkproduksjonen deres.

Lenke til kommentar
Har 2 låter som jeg selv synes er ganske flate og kjedelige innenfor trance, men det hadde vært OK å få andre som liker samme sjanger til å slenge inn en kommentar, slik at jeg i beste fall kan fortsette på dem :o)

Trance Energy 2006 - norwegian theme ;)

Alt + F4 (freeloop remix)

5974712[/snapback]

De var fryktelig kjedelige Fredrik :p

EDIT: Synes Rakib kan slenge opp noen sanger her :p

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

5978671[/snapback]

Takk for at du tror på meg, men har ingen data for øyeblikket.

Bare på skolen og hos dame.

Men når jeg får meg data så skal jeg få ordnet det, og jeg ønsker fremdeles å lære deg å mekke musikk slik at vi kan lage en låt sammen. Og jeg ønsker gjerne å samarbeide om låter om noen er intr.

Lenke til kommentar

5978671[/snapback]

Takk for at du tror på meg, men har ingen data for øyeblikket.

Bare på skolen og hos dame.

Men når jeg får meg data så skal jeg få ordnet det, og jeg ønsker fremdeles å lære deg å mekke musikk slik at vi kan lage en låt sammen. Og jeg ønsker gjerne å samarbeide om låter om noen er intr.

5980614[/snapback]

Jeg fikk aldri helt grepet på Modplug... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...