kas_ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heisann. På frontgrillen min så har jeg Seat merket i midten(på orginal grillen), og jeg kunne tenkt meg å festet grill-gitter på hver siden av Seat meket og oppå den orginale grillen. Noen som har noen ideer til ossen jeg skal kunne feste gitteret? Mvh Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Bruk Silicaflex til å feste det med, husk at flatene må være ren Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Bruk Silicaflex til å feste det med, husk at flatene må være ren 5944830[/snapback] Takk for tilbake meldingen. Men Orginal grillen består av ca.4 riller med en kontaktflate på max. 2mm. Tror du dette vil holde med så lite med kontaktflater? Lenke til kommentar
raidmx Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 strips?? fest med strips i hvert hjørne.. og du kan også bruke skruer og stifter... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 strips?? fest med strips i hvert hjørne.. og du kan også bruke skruer og stifter... 5945545[/snapback] Høres pent ut :!: Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Åssen seat er det? nei drit i det er jo en ibiza. Endret 19. april 2006 av underground Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 hehe.. takk for tipsene folkens, får prøve meg på en av dem. ->underground hehe, syns ikke grillen pån er sporty nok ;-) Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ja mente bare at jeg fant ut åssen bil du hadde ved å lese signaturen din hehe Hadde sikkert blitt bedre om du hadde gjort noe med den ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Er det mogleg å fjerne den originale grillen? Blir det ikkje litt merkeleg om du setter ny grill rett over? Det beste hadde blitt om du fekk fjerna original grill og festa den nye på baksida av Seat-merket og bakpå lykta. Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Er det sånn grill som den på bildet du har? Isåfall tror jeg bestemt at du kan ta vekk den, har kjørt en 99 cordoba som er samme bilen bortsett fra at den har bagasjelokk Ibiza Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Er det sånn grill som den på bildet du har?Isåfall tror jeg bestemt at du kan ta vekk den, har kjørt en 99 cordoba som er samme bilen bortsett fra at den har bagasjelokk Ibiza 5973094[/snapback] Jepp samma bilen.. Men i går kjøpte jeg meg svart alu-gitter på thorshov, klipte til med avbiteren min og festet den uten på den orginale grillen med baby-strips. Jeg syns det ble helt ok, her er noen bilder ;-) Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå