Reggy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har fått melding fra windows at jeg benytter uekte windows (XP versjon) til operativsystem. Dette gjør at jeg ikke får oppdatert fra windows update + feilmeldinger m.m. Har bygget maskinen delvis på nytt (med hjelp) og har en mistanke om at han som hjalp meg har brukt sin XP versjon siden jeg får melding om at min er uekte. Jeg har min egen unike XP versjon/ kode. Er det bare for meg å sette min XP plate i CD spilleren og innstallere denne dataen, så er saken i orden? Eller vil noe gå galt da? Harddisken er delt i fire C, D, E, og H, hvor operativsystemet ligger på C. Noen som kan gi meg tips? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Fikk samme problemet etter en windows update. Jeg har en ekte windows versjon, betalt for lisens og greier når jeg kjøpte pcn fra Netshop. Vet ikke hvorfor ikke micromjuk aksepterer lisensen min da. Uansett pcn min bare hang seg den, og løsningen på problemet var å ta system recovery til en dato før den siste updaten. Nå har jeg skrudd av automatiske oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå