Gå til innhold

Jungel av LCD skjermer. Led meg frem.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg leter etter akkurat det samme som deg og har kikket litt på Acer AL1951Cs.

Den kommer fra Gaming-serien til Acer og har 4ms responstid, 700:1 kontrast og 400cd/m2 lysstyrke. Med andre ord gode spesifikasjoner.

I tillegg har den et nydelig design, ekstern strømforsyning (da slipper du å ha en panelovn forran deg på pulten :)) og høyttalere.

Link

Eventuellt AL1951Ds som har 2ms resposnstid, 300cd/m2 og ellers like spesifikasjoner som 1951cs. Riktignok koster den 200kr mer.

Alternaltivt kan du se på LG sin skjermer, de er veldig gode. Men hva du enn gjør, hold deg unna Hyundai, de har alt for mange feil!

Lenke til kommentar

Har du prøvd prisguiden?

https://prisguiden.no/product.php?product_id=25273

Den matcher kravene dine.

https://prisguiden.no/product.php?product_id=34095 <- Har 17" utgaven (730 BF) den anbefaler jeg. Eneste minuset som jeg legger merke til er at det er litt mye lys i neder kant av skjermen, når det er mørke farger under film, eventuelt spill.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Men hva er forskjellen på den og 930BF?

Mener å huske at begge var 19", har >4ms og iallefall 930BF koster nesten akkurat 3000kr.

Ok.. har sjekket og sett hat 940BF koster 2-300 kr mer og har 2 ms mens 930BF er 4ms.

Kommer jeg virkelig til å merke forskjellen mellom 4ms og 2ms? Er det verdt å bruke 300kr ekstra på?

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Men hva er forskjellen på den og 930BF?

Mener å huske at begge var 19", har >4ms og iallefall 930BF koster nesten akkurat 3000kr.

Ok.. har sjekket og sett hat 940BF koster 2-300 kr mer og har 2 ms mens 930BF er 4ms.

Kommer jeg virkelig til å merke forskjellen mellom 4ms og 2ms? Er det verdt å bruke 300kr ekstra på?

5946679[/snapback]

du kommer nok ikke til å kunne se forskjellen med det blotte øye.. mulig du vil bli mindre sliten i øynene etter lang tids bruk med 2ms, men det vet jeg ikke.

er jo ikke så mye bedre med 2 enn 4 på papiret.... men så er ikke 2-300 kr så veldig mye heller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...