bzerk Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg var inne på hafnor sin side og jeg forstår ikke hvordan man bestiller derfra. Når jeg trykte på motip, kom jeg på en ny side. :S og hvor fant du den sprøyte tingen? Btw, nice finish må jeg si! 6123011[/snapback] Takk for det den fant jeg på http://motipdupli.com/webgate/WG_5_2.nsf/C...KXR-5PNK4J-EN-p Men du må ringe eller gå i butikken til hafnor å bestille. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvilke knapper er det som skal i panelet da? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Hvilke knapper er det som skal i panelet da? 6128164[/snapback] Det er til katodene.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg var inne på hafnor sin side og jeg forstår ikke hvordan man bestiller derfra. Når jeg trykte på motip, kom jeg på en ny side. :S og hvor fant du den sprøyte tingen? Btw, nice finish må jeg si! 6123011[/snapback] Takk for det den fant jeg på http://motipdupli.com/webgate/WG_5_2.nsf/C...KXR-5PNK4J-EN-p Men du må ringe eller gå i butikken til hafnor å bestille. 6126051[/snapback] kjedelig da. Hvor mye kosta det du kjøpe? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg var inne på hafnor sin side og jeg forstår ikke hvordan man bestiller derfra. Når jeg trykte på motip, kom jeg på en ny side. :S og hvor fant du den sprøyte tingen? Btw, nice finish må jeg si! 6123011[/snapback] Takk for det den fant jeg på http://motipdupli.com/webgate/WG_5_2.nsf/C...KXR-5PNK4J-EN-p Men du må ringe eller gå i butikken til hafnor å bestille. 6126051[/snapback] kjedelig da. Hvor mye kosta det du kjøpe? 6129142[/snapback] Alt eller bare spraymasteren? Spraymasteren 46,40KR men det var med % Veil.pris rundt en 80-100KR. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Huff, hvorfor bruke så stygge knapper? hvorfor ikke skaffe seg noe sånt? Men panelet ble bra Mens du først er i gang å modder litt på fronten, lakk den viftestyringa de. Syns selve potmeterknobbene burde være i sølv Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Huff, hvorfor bruke så stygge knapper? hvorfor ikke skaffe seg noe sånt? Men panelet ble bra Mens du først er i gang å modder litt på fronten, lakk den viftestyringa de. Syns selve potmeterknobbene burde være i sølv 6133671[/snapback] takk for det det er ikke ei viftestyring det er Sunbeam LED controller, Chameleon, Sølv. men har tenkt på det. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Joda, men lakk den bare du 6134275[/snapback] Hvem bestemmer det sa du? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Joda, men lakk den bare du 6134275[/snapback] Hvem bestemmer det sa du? 6134288[/snapback] hehe, jeg Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Joda, men lakk den bare du 6134275[/snapback] Hvem bestemmer det sa du? 6134288[/snapback] hehe, jeg 6134293[/snapback] hehe tror ikke det!! men jeg skal lakkere den det var planen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så du hørte endelig etter meg? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jaja mye tjatt her ser jeg når jeg fikk lest igjennom alle postene... Litt tung start har du hatt Bzerk, med tanke på litt negative kommentarer... Men jeg tror dette kommer til å bli fint alt i alt! Det du ihvertfall kunne ha gjort med fronten, er å bytte ledsene der! De er originalt oransje og grønn ikkesant? Hva med blå og hvit eller noe? Noe som får det til å se mer røfft ut er alltid fett! Men det er jo ditt prosjekt, og du former kabinettet etter dine ideer og behov! Vi er bare her for å støtte deg, rose deg og gi deg tips! Så jeg gir deg ikke noen ordrer.. Men lykke til videre! Jeg skal nok følge med! Edit: Det som også hadde vært skikkelig fett, er å få det til å lyse ut av de rillene nederst i fronten din! Blått lys som skinner ut fra de hadde vært heftig! Det du trenger å gjøre da er å plante noen stk leds der... Endret 19. mai 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Edit: Det som også hadde vært skikkelig fett, er å få det til å lyse ut av de rillene nederst i fronten din! Blått lys som skinner ut fra de hadde vært heftig! Det du trenger å gjøre da er å plante noen stk leds der... 6137588[/snapback] Da er limpistol en genial oppfinelse for å feste ledsene Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Så du hørte endelig etter meg? 6136135[/snapback] egentlig ikke det har hvert planen lenge.. Endret 20. mai 2006 av bzerk Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Jaja mye tjatt her ser jeg når jeg fikk lest igjennom alle postene...Litt tung start har du hatt Bzerk, med tanke på litt negative kommentarer... Men jeg tror dette kommer til å bli fint alt i alt! Det du ihvertfall kunne ha gjort med fronten, er å bytte ledsene der! De er originalt oransje og grønn ikkesant? Hva med blå og hvit eller noe? Noe som får det til å se mer røfft ut er alltid fett! Men det er jo ditt prosjekt, og du former kabinettet etter dine ideer og behov! Vi er bare her for å støtte deg, rose deg og gi deg tips! Så jeg gir deg ikke noen ordrer.. Men lykke til videre! Jeg skal nok følge med! Edit: Det som også hadde vært skikkelig fett, er å få det til å lyse ut av de rillene nederst i fronten din! Blått lys som skinner ut fra de hadde vært heftig! Det du trenger å gjøre da er å plante noen stk leds der... 6137588[/snapback] takk for det men de front ledsene du snakka om, er det kun hdd leden som virker det syntes jeg er bare bra for de andre 2 ser for ikke bra ut.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hva er vits med uv katoder når du har kjøt 2 blå? de blå ødelegger jo bare uv effekten. Hvis du frst skal kjøre for UV så må det bare være UV Noen bilder av fronten på viftestyringa? (Hva med å lakke den også? ) nice bundle som fulgte med, helt samme som fulgte med på min Aerogat III (4* 3 pins forlengere?) Mens du først holdt på med DVDen din, hvorfor ikke stealthe den? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hva er vits med uv katoder når du har kjøt 2 blå? de blå ødelegger jo bare uv effekten. Hvis du frst skal kjøre for UV så må det bare være UV Noen bilder av fronten på viftestyringa? (Hva med å lakke den også? ) nice bundle som fulgte med, helt samme som fulgte med på min Aerogat III (4* 3 pins forlengere?) Mens du først holdt på med DVDen din, hvorfor ikke stealthe den? 6143726[/snapback] jeg har ikke kjøpt uv katoder skjønner ikke hvor du har det i fra. Har kjøpt 4 BLÅ KATODER. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Sorry min feil, lurer på hvor jeg leste 2 blå og 2 uv? Men la du merke til at jeg skreiv mer en to linjer? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Sorry min feil, lurer på hvor jeg leste 2 blå og 2 uv? Men la du merke til at jeg skreiv mer en to linjer? 6145918[/snapback] viftestyringa skal ikke lakkeres! Endret 21. mai 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå