Gjest Slettet+781234 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) I dag fekk eg endeleg min Pioneer DEH - 30MP cd spelar. Problemet er at da eg skulle montere den, fant eg ut at eg trengde ei overgang frå dei originale kontaktene over til nye ISO-kontakter( lurer på om eg må ha varenr. 31-591 på biltema.no). Slik som det er nå er straumkabelen kopla til ein eigen kabel. I tillegg er jordingskontakta på den gamle spillaren "ekstra" (den går rett fra spillaren og til karosseriet). Er det nokon som har ei oversikt over kva dei forskjellige kablane er til? Kva farge dei har osv.? Dei kontaktene som er i bilen nå er; ei grå kontakt med fire punkt (kopla til høgtalarane) ei grøn kontakt med tre punkt (denne er ikkje tilkopla) - nr1: 12V (tenning) - nr2: jord - nr3: ? På biltema står det at produktet er for årsmodell 01- . Eg har 85mod..... noke problem? :S **EDIT** problem solved... kjøpte universal-overgang og satte på kabelsko. null problm:p Endret 20. april 2006 av Slettet+781234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå