Barry White Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hva er rekord-farten som er oppnådd på internett? (I Terabytes) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Et halvår siden denne "nyheten", så det er kanskje blitt satt nye rekorder, men du har iallefall et cirka-tall. http://www.itavisen.no/art/1298444.html "Bell Labs i USA har satt ny rekord i dataoverføring: 2.56 terabits pr. sekund på 4000 kilometer. Det er det dobbelte av den tidligere rekorden." Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg vil BO på Bell Labs.... *drømme* Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 hehe... jeg også Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hadde jeg bare hatt adsl hadde jeg vært fornøyd Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Nostradamus skrev (2002-09-30 17:27):Jeg vil BO på Bell Labs.... *drømme* Hehe, tviler på at de har en 20,48 Tbps internett linje da ;p Men det hadde vært deilig ja! Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Den dagen HELE internett har den hastigheten.....ligger vel jeg 6 fot under bakken...*sukk* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Bell labs sitter jo ikke og laster ned med 2,56Tb/s da.. Hvor i all verden skulle de finne en rask nok server ? Eller hvor mange tusen filer har du tenkt de skulle laste ned samtidig ? Disse er typisk tenkt brukt som samle-kabler som går mellom storbyer eller over atlanteren. I Norge er det 100Mb/s som er det høyeste for privatpersoner. Det er det svært få som har mer fordi det krever spesielle nettverkskort og dyre switcher osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå