CCola Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg tenker på helt enkle hjemmesider til å begynne med. Noen som vet hvordan ? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dette er et godt sted å starte. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vell, 2 måter du kan lage det på. Den første måten er å bruke et web-design_program (anbefaler ikke) som f.eks. Frontpage, Dreamweaver ol. Man kan kanskje tro dette er enklest når man ikke har vert borti det før, men det er faktisk ikke noe vanskligere å code selv. Denne løsningen kan minne veldig om et tekstbehandlingsprogram aka word eller writer. Den andre måten er å code rett i scriptet selv. Det gir ofte MYE bedre oversikt enn alternativet over. Den andre fordelen er at man skjenner siden ut og inn. Men ta en liten titt på google -> html guide og en titt på w3schools. Da vil du nok få det til. Steg 1 vil være å lære deg basic html så vil steg 2 være å eksperimentere med css. Når du er kommet så langt vil jeg tro du finner ut av det meste selv, men trenger du hjelp, bare send en pm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Takker for svar Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 danielsn: Svært så svart-hvitt du fremstiller ting da. Det da fult mulig å designe i Dreamweaver(som forøvrig er et svært bra program) og kode. Å gjøre begge deler that is. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Fullt mulig å barbere seg med en ostehøvel også, men det anbefales ikke. Lenke til kommentar
salah Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Fullt mulig å barbere seg med en ostehøvel også, men det anbefales ikke. 6011280[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. Begynn slik: Steg 1: lær deg basics i HTML Steg 2: Lær deg CSS Steg 3: Prøv ut noe serverside språk, som PHP, ASP, Perl, Python osv Ikke start med det avanserte først, det vil bare resultere at du gir opp. Gi deg selv tid. Du lærer ikke alt til imorgen tidlig. Ikke minst, spør når du står fast. Enten på forumets kategori for Web-design, HTML og CSS eller PM til meg eller danielsn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Feilpost. Link til riktig forumdel ligger allerede i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg