Gå til innhold

Hyundai 1700 lcd + video mode not supported?

Yidaki

Anbefalte innlegg

Bare et litt kjapt spørsmål, håper noen kan opplyse meg.

Bygget en maskin til søsteren min, som hun nettopp hentet, 1time siden.

Når hun skulle koble den til lcd skjerm, får hun bare opp meldingen "Video mode not supported".

Skjermkortet er et XFX 6600, pci e.

Hva kan eventuelt gjøres, noen løsninger dere kunne hjulpet med:)? Spesielle drivere eller noe som må installeres for skjerm? Har aldri hatt lcd selv så er litt usikker der.

Takker for alle svar på forhånd, kanskje det bare er en bagatell?..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare et litt kjapt spørsmål, håper noen kan opplyse meg.

Bygget en maskin til søsteren min, som hun nettopp hentet, 1time siden.

Når hun skulle koble den til lcd skjerm, får hun bare opp meldingen "Video mode not supported".

Skjermkortet er et XFX 6600, pci e.

Hva kan eventuelt gjøres, noen løsninger dere kunne hjulpet med:)? Spesielle drivere eller noe som må installeres for skjerm? Har aldri hatt lcd selv så er litt usikker der.

Takker for alle svar på forhånd, kanskje det bare er en bagatell?..

5943894[/snapback]

Har nettopp selv stilt dette spørsmålet før jeg så ditt. I manualen står det at du må gå inn på start-setting-configuration window. så trykker du på "display"-iconet, deretter "settings"-tab, så videre "advanced"-button, deretter "adapter" og velg her riktig "hz"-valg. I manualen som var vedlagt min huyndai skjerm i form av CD sjekket jeg om jeg fant din modell, men uten hell. Så vet ikke hvilken størrelse du skal ha på din Hz-instilling. Om det hjelper; for min skjerm, som jeg ikke husker fullt navn på er det 60Hz. Men problemet mitt er sikkert helt likt som ditt: DU KOMMER IKKE INN I WINDOWS FOR Å GJØRE DISSE FORANDRINGENE! Uansett står det i "troublshoot guiden" at om du får opp meldingen med "video mode not supported", så gjør du som forklart ovenfor. Så når du kjøper deg ny skjerm, så må du kjøpe to stykker. En som du kan bruke til å fikse problemet med den andre. Om da ikke noen her inne er ennå lurere en Hyundai og kan hjelpe oss med dette problemet. Du kan forresten også leie skjerm på Thorn. Da kan du ha den så lenge du vil.

Lenke til kommentar

Har nettopp selv stilt dette spørsmålet før jeg så ditt. I manualen står det at du må gå inn på start-setting-configuration window. så trykker du på "display"-iconet, deretter "settings"-tab, så videre "advanced"-button, deretter "adapter" og velg her riktig "hz"-valg. I manualen som var vedlagt min huyndai skjerm i form av CD sjekket jeg om jeg fant din modell, men uten hell. Så vet ikke hvilken størrelse du skal ha på din Hz-instilling. Om det hjelper; for min skjerm, som jeg ikke husker fullt navn på er det 60Hz. Men problemet mitt er sikkert helt likt som ditt: DU KOMMER IKKE INN I WINDOWS FOR Å GJØRE DISSE FORANDRINGENE! Uansett står det i "troublshoot guiden" at om du får opp meldingen med "video mode not supported", så gjør du som forklart ovenfor. Så når du kjøper deg ny skjerm, så må du kjøpe to stykker. En som du kan bruke til å fikse problemet med den andre. Om da ikke noen her inne er ennå lurere en Hyundai og kan hjelpe oss med dette problemet. Du kan forresten også leie skjerm på Thorn. Da kan du ha den så lenge du vil.

5944561[/snapback]

[/quote

Stemmer det ja, jeg kommer ikke inn på windows i det hele tatt. Men fant nettopp dette, som kanskje kan være en løsning, skal ut å prøve det nå.

The error message, Video Mode Not Support means that your monitor cannot represent the display signal sent from the video card installed in your computer.

For example, the maximum resolution of a 15" LCD is at 1024*768. But the resolution of the monitor is set to 1280*1024, the screen gets black and

"Video Mode Not Support " message appears.

In this case, shut down your computer and reboot in the Safe Mode by pressing F8 key. (How to boot in Safe Mode may vary according to Windows versions.)

Go to Display Settings in Safe Mode to set your monitor to the optimum resolution. When you boot your computer again, a normal screen will come back.

Håper dette funker da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...