Arne Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ville du ha ein kode som verka? #include <iostream> using namespace std; int main() { int x = 5; int y = 7; cout << endl << x+y << " " << x*y << endl; return 0; } Dette trur eg skal virke... Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Ja ? og poenget var ? jeg skrev i c ++ gjorde jeg ikke, og den siden er om c++ 6047874[/snapback] Synes nå poenget i posten kom ganske godt frem jeg, da, men.. Poenget var at det ikke var C kode (og heller ikke C++ kode, for den saks skyld). Det var poenget. Jeg leste ikke posten grundig nok, derfor fikk jeg ikke med meg editen din, hvor du skrev at det var C++ kode. Edit: Aner jeg en gretten tone her? Edit2: Hva mente du forresten med "og den siden er om c++"? Det er et C/C++ forum om det var det du tenkte på... Og tråden her heter jo "Starte et c program".. Endret 5. mai 2006 av zirener Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Heisann OPL, og velkommen til dette forumet! Vennligst se punkt 1 i signaturen min Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) /me finner frem noen gitarstrenger og henger seg ved hjelp av dem edit: okai .. full i går (igjen) .. Endret 6. mai 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
OPL Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 haha okey.... Nei zirener jeg er ikke gretten hehe Lenke til kommentar
Svish Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) EDIT: trøtt da jeg skrev og alt i denne posten var jo forsåvidt alt svart på, hehe Endret 10. august 2006 av Tussi_qwerty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå