Gå til innhold

lansering fra SE i Mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har lurt litt jeg, hvordan er det Sony Ericsson tenker. Nå har de lansert mange nye og freshe telefoner og mange av akkurat disse skal komme i 2.kvartal. Men så ser vi nå på tampen at M600, K800, W300, K510 og K610 alle bare blir kastet ut på markedet i siste liten - hvorfor ikke heller posjonere telefonene med jevne mellomrom i det kvartalet det sies de skal komme enn å spare alt til slutt? Er dette en bevisst markedsføringstrategi fra SE, eller? Kan ikke tro den er veldig lønnsom hvertfall... Jeg hadde f.eks lyst å ha K610 før K800 kom, slik som SE sa en gang, men nå dropper jeg seff det siden K800 kommer om 1,5 uke - så der tapte de bare et mobilkjøp allerede der.

 

Så må si meg skeptisk til hvordan de håndterer sine utgivelser, ikke bra... :hmm:

Lenke til kommentar
Har lurt litt jeg, hvordan er det Sony Ericsson tenker. Nå har de lansert mange nye og freshe telefoner og mange av akkurat disse skal komme i 2.kvartal. Men så ser vi nå på tampen at M600, K800, W300, K510 og K610 alle bare blir kastet ut på markedet i siste liten - hvorfor ikke heller posjonere telefonene med jevne mellomrom i det kvartalet det sies de skal komme enn å spare alt til slutt? Er dette en bevisst markedsføringstrategi fra SE, eller? Kan ikke tro den er veldig lønnsom hvertfall...  Jeg hadde f.eks lyst å ha K610 før K800 kom, slik som SE sa en gang, men nå dropper jeg seff det siden K800 kommer om 1,5 uke - så der tapte de bare et mobilkjøp allerede der.

 

Så må si meg skeptisk til hvordan de håndterer sine utgivelser, ikke bra...  :hmm:

6315770[/snapback]

 

De taper at du kjøper K610 ja, men du kjøper jo K800i, og denne er jo dyrere. Dermed tjener SE ekstra på deg. :p Du hadde jo ikkje kjøpt K800i visst du hadde kjøpt K610! ;)

Lenke til kommentar
Har lurt litt jeg, hvordan er det Sony Ericsson tenker. Nå har de lansert mange nye og freshe telefoner og mange av akkurat disse skal komme i 2.kvartal. Men så ser vi nå på tampen at M600, K800, W300, K510 og K610 alle bare blir kastet ut på markedet i siste liten - hvorfor ikke heller posjonere telefonene med jevne mellomrom i det kvartalet det sies de skal komme enn å spare alt til slutt? Er dette en bevisst markedsføringstrategi fra SE, eller? Kan ikke tro den er veldig lønnsom hvertfall...  Jeg hadde f.eks lyst å ha K610 før K800 kom, slik som SE sa en gang, men nå dropper jeg seff det siden K800 kommer om 1,5 uke - så der tapte de bare et mobilkjøp allerede der.

 

Så må si meg skeptisk til hvordan de håndterer sine utgivelser, ikke bra...  :hmm:

6315770[/snapback]

 

De taper at du kjøper K610 ja, men du kjøper jo K800i, og denne er jo dyrere. Dermed tjener SE ekstra på deg. :p Du hadde jo ikkje kjøpt K800i visst du hadde kjøpt K610! ;)

6315813[/snapback]

 

Jo, jeg skulle hatt begge om K610 hadde kommet noen uker før. Men poenget er hvertfall at jeg skjønner ikke vitsen med å spy ut alt rett på slutten av kvartalet når de har hele 3 måneder å spre alt på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som vet om W710i har walkman v2.0 eller om det bare er W850i som har det?

6389631[/snapback]

 

Er W850 som har versjon 2.0 først, muligens også W950.

W710 er nøyaktig som W800, bare med andre farger og kamera uten AF.

:)

6391142[/snapback]

 

Litt synd, de kunne da virkelig lagt til v2.0 i W710i og.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
W710 er nøyaktig som W800, bare med andre farger og kamera uten AF.

6391142[/snapback]

Kan vel legge til bedre taletid, quad-band, EDGE, M2 og sensor som registerer bevegelse, hurtighet, forbrente kalorier osv. :)

6391313[/snapback]

 

Hehe... jeg tenkte på W700...

:cry:

W710 er helt annerledes enn W700 ja.

Takk for at du rettet meg opp!

:blush:

Lenke til kommentar
sensor som registerer bevegelse, hurtighet, forbrente kalorier osv. :)

6391313[/snapback]

Det er vel heller en sensor som måler bevegelse, for så å regne ut alt det andre du lister opp. Faktisk en vesentlig forskjell der, da det ikke matcher å kunne koble til puls-klokke, gps eller lignende (eller er dette mulig?).

 

Si ifra om jeg tar feil her...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...