Gå til innhold

lansering fra SE i Mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere?

6115536[/snapback]

Den så heller stygg ut, men de sier jeg hver gang jeg ser ryktebilder så trenger ikke å bety noe. Uansett, klarer ikke helt tro det skal være en SE telefon når den har softkeys større en ti tommeltotter. Bla-tasten ser også mer eller mindre jævlig ut.

Håper den er slim. :)

Lenke til kommentar

Quote from SE sin side om W850i

Komplett Walkman®-pakke

Alt du trenger til en mobil musikkopplevelse av kvalitet finner du i W850i-pakken. Et stereohodesett og en Memory Stick PRO Duo™ på 16 GB med plass til over 1000 sanger*. En USB-kabel og musikkbehandlingsprogram for enkel overføring av musikk fra CD via PC til telefonen. Du organiserer og lytter til musikken med Walkman® player 2.0. Alt ligger i esken.

16gb3ax.jpg

Er det sant at den har 16Gb minne?

Edit: Er visst en skrivefeil:P

Endret av adilr82
Lenke til kommentar
Komplett Walkman®-pakke

Alt du trenger til en mobil musikkopplevelse av kvalitet finner du i W850i-pakken. Et stereohodesett og en Memory Stick PRO Duo™ på 16 GB med plass til over 1000 sanger*. En USB-kabel og musikkbehandlingsprogram for enkel overføring av musikk fra CD via PC til telefonen. Du organiserer og lytter til musikken med Walkman® player 2.0. Alt ligger i esken.

Er det sant at den har 16Gb minne?

6125902[/snapback]

Dette er nok en skrivefeil. Memory stick pro duo kan rent hypotetisk laget i opptil 16 GB, men dette kommer neppe til å skje nå som M2 kommer (som forresten kan komme i opptil 32 GB, selv om dette heller ikke kommer til å skje.

Har lest at med AAC+ skal man kunne ha 1000 låter på 1 GB så det er nok 1 GB de mener. Det er vel også det som skal følge med i esken til W850i.

Lenke til kommentar

disse virka veldig interesange men enda ikke noe som overassker meg så mye og er så interesangt, som da kan få meg til og ikke ha lyst på k800i mer!! men men SE ligger nok litt ettr nokia men når de først kommer med det er det mye bedre en nokia!! hehe

Lenke til kommentar
Står i artikkelen amobil har skrevet om lanseringene at både z710, w710 samt w850 har autofokus. Får håpe det stemmer!

Selv fikk jeg lyst på en svart w850. :thumbup:

6126651[/snapback]

Det stemmer ikke, den har ikke AF, men bildene ser ikke så ille ut på dette stadiumet faktisk.

:)

Men den har et fjær system, omtrent slik W900 har, spretter omtrent opp ved hjelp av en liten dytt.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...