Gå til innhold

Hva er den verste SMS du har sendt feil?

vivastar

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke helt on topic, men uansett:

Hadde tidligere på dagen ringt et nummer fra et oppslag jeg så, skulle søke om en sommerjobb. Hadde helt glemt det, og hadde en kamerat over og så film, med volumet høyt på.

Så ringer telefonen, med et ukjent mobilnummer. Jeg hører ingenting, og sier "Hallo? Hallo? Høhøhø, driver du med tulletelefoner?"

Så plutselig gikk det opp for meg, og jeg får jernteppe. "Åh, beklager, jeg hadde ringt for å søke på... ehh, den jobben der vet du". Blei grusomt flau i allefall :D

6671333[/snapback]

hehe, kjønner det :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en uting å stresse når jeg skulle sende gla i deg meldinger osv til min eks kjæreste. Mange ganger ble den sendt til en kompis som lå under henne i telefonlisten! :) Det toppet seg da jeg sendte en sex melding som skulle til henne, men som selvfølgelig gikk til han. Svaret jeg fikk: Slapp av, er begynt å bli vant til det.

Er litt kjipt, men han er kul og brydde seg ikke noe om det..

Lenke til kommentar
Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene...

"Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?"

Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer:

"Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos".

Så tikker følgende inn fra norsklæreren min:

"Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag."

Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst.

5944622[/snapback]

Den var fin. :)

5944647[/snapback]

Ja den var virkelig konge :D

Lenke til kommentar
Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene...

"Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?"

Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer:

"Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos".

Så tikker følgende inn fra norsklæreren min:

"Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag."

Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst.

5944622[/snapback]

Den var fin. :)

5944647[/snapback]

Ja den var virkelig konge :D

6671723[/snapback]

Aahahaahaha, konge.

Hadde jeg sendt en sånn feil til min norsklærer, hadde jeg klikka. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Det verste er nok at jeg kødda med ei jente.

Samtalen lød slik:

Jente: Har du muskler da?

Meg: Joa. Veldig store på høyrearma! :lol:

Meg: ONANI FTW!!1

Skulle paste dette til en venn, men siden jeg bruker messenger plus, så poppa mamma sitt vindu opp, siden hu skulle snakke med meg om noe. Og med mine kjappe reflekser ble dette sendt til mor. :blush:

@Msn

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar

Sender ofte feil mld te dama, men heldigvis skjuler jeg ingenting ellers hadde jeg vært ganske ille ute! :p

Og en kompis tok mobilen min mens jeg var på do, han skrev JEG ELSKER DEG! og sendte det til svingermor (det stod "INA MAM") og han trodde det stod INA NAM. :roll:

Lenke til kommentar

Har ikke sendt noen veldig ille til venner før, men sendte denne til farmor en gang: "Dra til søppeldynga nå."

Jeg brukte pappas mobil, og skulle sende til muttern for han, fordi vi skulle til søppeldynga. Jeg tenkte meg ikke om, og sendte til "Mamma Mobil" i adresselista. Det var jo selvfølgelig pappas mamma, og ikke min. :p

Lenke til kommentar

Jeg sendte en kosete nattamelding til ekskjæresten min da vi fremdeles var sammen. Trykka på feil ringegruppe (er så lat at jeg hadde henne i gruppen "kjæreste" som eneste gruppemedlem) og sendte meldinga til alle jeg hadde lagra i gruppen "meglerstyret" på skolen... Måtte sende en del "Sorry, feil person!"-meldinger den natta.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var å så film hos en jente jeg likte veldig godt, og var vandt med å skrive inn nummeret hennes siden jeg sendte mange meldinger til henne. Så satt jeg rett ved siden av henne mens jeg får melding fra mamma. Der står det:

"Kommer du hjem til middag? Glad i deg. Mamma."

Jeg, uten å tenke så særlig på det, skrev:

"Ja, hva skal vi ha? Glad i deg også, mamma"

Men sendte uheldigvis til henne rett ved siden av meg... Tro om jeg ble flau da! :blush:

Lenke til kommentar
Jeg var å så film hos en jente jeg likte veldig godt, og var vandt med å skrive inn nummeret hennes siden jeg sendte mange meldinger til henne. Så satt jeg rett ved siden av henne mens jeg får melding fra mamma. Der står det:

Men sendte uheldigvis til henne rett ved siden av meg... Tro om jeg ble flau da!  :blush:

6761206[/snapback]

Sikkert et sjakktrekk det, liker ikke jenter gutter som er glad i mammaen sin da:p

Lenke til kommentar
Jeg topper hele dritten!

Vi skulle ha møte på jobben etter arbeidstid for kursing, jeg dikta opp en passende unnskyldning og fikk slippe. Ligger hjemme på sofaen og slapper av, sender tekstmelding til en kompis "tror du ikke jeg slapp kurset da, sa til sjefen at jeg hadde håndtverkere som skulle komme, nå ligger jeg her å slapper av på sofaen og ser film, nyydelig" Hvor havnet meldingen?? hos sjefen selfølgelig. Det kaller vi en kraftig ripe i lakken!

6671095[/snapback]

Fytti, det må være den beste hittil!! Den og den til AnNaNaS :D Shit, ler så jeg griner :)

Har en jeg også:

Var en kammerat som var hjemme alene under VM i sommer, så tenkte vi kunne sammle oss hos han og se kampen. Han har rykte på seg for å være litt gjerrig, noe han svarte da jeg spurte om det var greit vi så kampen hos han. Han hadde _ikke_ penger til å spleise på no potetgull eller brus, det måtte vi andre betale.

jeg ble litt irritert, og skulle sende dette vidre til resten av kammeratene som ville samle seg, og skrev noe alla dette:

"**sensur navn** sier det er ok at vi ser kampen hos han, men han gjør det KLINKENDE KLART at han ikke er med å spleise på no. Bombe. Så skal vi finne et annet sted å se det eller?"

Og, ja, gjett hvor den havnet da :blush:

Heldigvis er ikke gutter langsinte sier nå jeg :)

EDIT: Leif was here...

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Men sendte uheldigvis til henne rett ved siden av meg... Tro om jeg ble flau da!  :blush:

6761206[/snapback]

Sikkert et sjakktrekk det, liker ikke jenter gutter som er glad i mammaen sin da:p

6761360[/snapback]

Det er jo flaut likevel.

:p

Edit: Gikk forresten ikke så bra med hun jenta... men den meldinga hadde nok ikke skylda.

Endret av Midi
Lenke til kommentar
Verst var det då eg sendte feil til sjefen sin mobil

og han kom ut av skapet: «Ja, du, eg er òg sånn homofil».

6670024[/snapback]

Vinskvetten - Forelska på SMS eller noe sånt? :)

Min værste var når jeg holdt på med ei som vi kaller for C. Så sendte en kompis av meg melding og spurte hvordan det gikk, så vi begynte jo og snakke om dette.. Fyren har et navn som begynner på c, og disse to lå etter hverandre i nummerlista.

"Fy faen, æ trudde æ sku få mæ nåkka. Men så kom ho me det der dritn om at vi ikje kjente kverandre godt nok. Satan, æ vil jo bære pul!"

Til dere damer, joda, den var sikkert slem, men nok om det.

DEN meldinga havna jo SELFØLGELIG IKKE hos kompisen min. Men hos hu jeg rota med.. Milde skaper den var faen meg tøff og forklare.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Verst var det då eg sendte feil til sjefen sin mobil

og han kom ut av skapet: «Ja, du, eg er òg sånn homofil».

6670024[/snapback]

Vinskvetten - Forelska på SMS eller noe sånt? :)

Min værste var når jeg holdt på med ei som vi kaller for C. Så sendte en kompis av meg melding og spurte hvordan det gikk, så vi begynte jo og snakke om dette.. Fyren har et navn som begynner på c, og disse to lå etter hverandre i nummerlista.

"Fy faen, æ trudde æ sku få mæ nåkka. Men så kom ho me det der dritn om at vi ikje kjente kverandre godt nok. Satan, æ vil jo bære pul!"

Til dere damer, joda, den var sikkert slem, men nok om det.

DEN meldinga havna jo SELFØLGELIG IKKE hos kompisen min. Men hos hu jeg rota med.. Milde skaper den var faen meg tøff og forklare.

6761633[/snapback]

Vært på fest på samfen da, eller ;)

selv har jeg en liten tabbe... Sendte en litt heftig melding feil. Skulle til ei venninne på kødd, men kom istedet til lokalavisa :!:

Fikk svar om at den kom til å bli trykket på siste side påfølgende fredag - men det var bare de som kødda med meg, da ;)

Lenke til kommentar

BRØØØL! HAHAHAHAHA, den der var denne threaden's BESTE! Ler meg skakk :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...