Gå til innhold

Hva er den verste SMS du har sendt feil?

vivastar

Anbefalte innlegg

Vi var noen som satt hjemme hos en fyr, og han ene skulle gå. Akkurat i det han hadde gått oppdaget vi at mobilen (en Sony Ericsson K700) hans lå igjen, og han ene benyttet seg av Pondustrikset og sendte "Jeg synes du er sexy, og vil ta deg bakfra" til alle i telefonboken hans med unntak av oss som var der, og foreldra hans. Akkurat i det vi var ferdig kom han fyren tilbake og hentet telefonen... Tror han fikk et forklaringsproblem…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi var noen som satt hjemme hos en fyr, og han ene skulle gå. Akkurat i det han hadde gått oppdaget vi at mobilen (en Sony Ericsson K700) hans lå igjen, og han ene benyttet seg av Pondustrikset og sendte "Jeg synes du er sexy, og vil ta deg bakfra" til alle i telefonboken hans med unntak av oss som var der, og foreldra hans. Akkurat i det vi var ferdig kom han fyren tilbake og hentet telefonen... Tror han fikk et forklaringsproblem…

6128456[/snapback]

Den er grusom

Lenke til kommentar

Verste feilmeldingen jeg har sendt i mitt liv var da jeg sendte melding til eksen om når vi skulle møtes og ha sex til min egen kjæreste. Blir fortsatt skamfull når jeg tenker på det i dag, men sånn nå i ettertid var det bra den ble sendt feil.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene...

"Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?"

Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer:

"Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos".

Så tikker følgende inn fra norsklæreren min:

"Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag."

Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst.

5944622[/snapback]

Hahaha...den eide mest da.. :p

Lenke til kommentar

Jeg var som vanlig litt sent ute, og prøvde å få skylden over på han jeg skulle hente på veien til ditt vi skulle, så jeg sendte en melding til den ene kameraten min som ventet på oss å fortalte at jeg sto og ventet utenfor huset til han som skulle sitte på, sannheten var at jeg enda ikke var der.

Smsen ble selvfølgelig sendt til feil person, skikkelig eid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Har faktsik aldri prestert å sende en melding feil, men jeg har en liten historie fordet. Det handler om hjemmetelefonen min. Når jeg skal ta telefonen trykker jeg på den grønne knappen... det jeg hadde glemt er at når man tar den ut av laderen når den ringer, "trykkes" den grønne knappen, altså samtalen starter.

Det var altså en helt alminnelig dag, hvor jeg gikk rundt i huset å skrek.

telefonen ringte, og jeg gikk mot telefonen, samtidi som jeg sang av full hals. Plukket upp telefonen og ventet litt med å trykke på den grønne knappen. ca 7 sekunder etter jeg hadde plukket opp telefonen spurte min onkel i andre enden "Ka faen e det du driver me??" Vanskelig å ro seg ut av den :wee:

Lenke til kommentar
Skulle sende en intern sms til en venn, med litt sånn dirrtyh ting. Ble sendt til mamma, men heldigvis forstod hun ikke det, norskferdighetene hennes har ikke nådd det punktet. ;p

5943665[/snapback]

har du aldri tenkt på at hu kan ha fatta den men ville ikke si d til deg for d kan bli flaut for deg?

JUST A THOUGHT!

Lenke til kommentar

en kompis av meg er pissredd for atte dama hans skal pule på meg. så var jeg, 2 kompier og hu ute op trødde, så skulle han sende ei melding til hu og si, "bare du ikke knuller feil så samma for meg", så har han en SE W810I, og den lagrer nr på den du sente sist melding til og dama hans lå rett under/over meg så han sente den til meg... blei litt paff, hehe :p

Lenke til kommentar

vel, jeg og ex'en hadde en passe stor krangel engang. ganske patetisk krangel i grunn, men det var vel "den uka" (sorry alle jenter, men det er som oftest i denne uka at en krangel starter).... uansett.

jeg var frustrert som faen fordi jeg følte meg urettferdig behandlet. så jeg skrev en ganske så lang melding med litt drit om ex'en og slikt for å få ut frustrasjonen min.

trenger jeg å si mer? ja dere vet nok hvor den havnet. og legg merke til at hun er en ex.....

Lenke til kommentar
Har sendt 12 blanke sms til ei jeg så vidt kjenner. Stakkars jenta må jo tro jeg er psyko :p

Edit; Må huske å ha på tastelåsen

5943705[/snapback]

Vi har en grusom siemens-mobil knyttet til "sentralbordet", i den grad man kan kalle det det, hjemme, og gikk med den telefonen i ene lommen, og min egen mobil i den andre. Plutselig synes jeg det vibrerte veldig i mobilen min... Jeg hadde da prestert å sende 29 tomme meldinger til meg selv. Takk og lov, tenk om det hadde vært til noen andre...

5944137[/snapback]

Jeg sendte en gang 70 tomme meldinger til en i klassen min. Gjett om han ble forbanna! :D

Jeg bare gikk hjem med mobilen i lomma, så hørte jeg et pip fra den, og da hadde den stoppet fordi jeg var tom for penger på kortet.

Lenke til kommentar

jeg lagret det nye nummere til en kompis med et tall feil, sente ganske mange meldinger uten å få no svar, så plutselig en kveld fikk jeg melding "slutt å send meldinger til dama mi, hvis ikke anmelder jeg deg!" eller noe i den duren, så sjekka jeg nummere å fant ut att jeg hadde lagra feil :p

Lenke til kommentar

Sony Ericssons system hvor de 10 (?) siste numrene du har sendt sms til ligger lagret på en egen hurtigliste er svært kjekt, men kan av og til være ganske farlig.

De siste to ukene har jeg nemlig ved hjelp av denne klart å sende to nesten fatale sms, som begge skulle til min kjære Maria.

Den første handlet om at jeg gruet meg til å dra på neste jobb (hadde nettopp vært 7 timer på jobb i barnehage, så skulle jeg videre for å stå over en arbeidsbenk i flerfoldige timer og kutte bilder), at jeg skulle ønske jeg kunne slippe og at jeg mente at min arbeidsgiver var litt vel streng av og til. Denne gikk selvfølgelig til arbeidsgiveren min, og ikke til Maria.

I den andre skrev jeg at jeg savnet henne og gledet meg til å se henne igjen, samt hvor jeg skrev at natt til lørdag (sendte den på lørdags kveld) var helt fantastisk. Denne gikk til min mor...

Lenke til kommentar

Jeg topper hele dritten!

Vi skulle ha møte på jobben etter arbeidstid for kursing, jeg dikta opp en passende unnskyldning og fikk slippe. Ligger hjemme på sofaen og slapper av, sender tekstmelding til en kompis "tror du ikke jeg slapp kurset da, sa til sjefen at jeg hadde håndtverkere som skulle komme, nå ligger jeg her å slapper av på sofaen og ser film, nyydelig" Hvor havnet meldingen?? hos sjefen selfølgelig. Det kaller vi en kraftig ripe i lakken!

Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt on topic, men uansett:

Hadde tidligere på dagen ringt et nummer fra et oppslag jeg så, skulle søke om en sommerjobb. Hadde helt glemt det, og hadde en kamerat over og så film, med volumet høyt på.

Så ringer telefonen, med et ukjent mobilnummer. Jeg hører ingenting, og sier "Hallo? Hallo? Høhøhø, driver du med tulletelefoner?"

Så plutselig gikk det opp for meg, og jeg får jernteppe. "Åh, beklager, jeg hadde ringt for å søke på... ehh, den jobben der vet du". Blei grusomt flau i allefall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...