Lanka Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Det var fjortiss-perioden min da jeg på en måte sånn halvveis drev på med to stykker samtidig. Var usikker på hvem jeg skulle velge. Og da er det ikke noe sjakktrekk og sms'e begge to samtidig kl 12 på natta (Det var seeent dengang). Det verste var jo at de het Ane og Ann Kristin. Enda verre er det at lærern min lå lagret som "Anniken KRL-lærer". Worst case scenario (Sånn ca det som skjedde) : Jeg : Men da kommer du til meg rundt 2-tiden imorgen da? Glad i deg Ann Kristin.... Koooozee Ane : Hvem er Ann Kristin? Jeg : Hæ? Åja, nei en venn av meg overnatter og sendte melding til dama si. Ane : Åja. Hehe (skeptisk) Jeg : (Sender en gang til til Ann Kristin.) :Men da kommer du til meg rundt 2-tiden imorgen da? Glad i deg Ann Kristin.... Kooooze" Får ingen respons. Om morgenen våkner jeg og ser : Anniken KRL-lærer : Vi slutter 3 på skolen da? Hva pønsker du på nå? Holdt på å pisse på meg da jeg møtte læreren dagen etter. Var ikke hjemme før litt over 3 hvertfall . Så ble ikke noe kos på meg den dagen Edit : Leif.. Endret 18. april 2006 av Lanka Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tja, nei jeg fortalte vel egentlig svigermor at det blir kjepp til kvelds en gang! DET VAR FAEN MEG KRISE!!!!!! 1 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Haha, gud så mange bra innlegg det var i denne tråden Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Sendte en melding til bestemor om hvor god hun var i senga var egentlig ment til dama... 5944253[/snapback] Vel, hu er sikkert full av erfaring så det stemmer sikkert Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har sendt 12 blanke sms til ei jeg så vidt kjenner. Stakkars jenta må jo tro jeg er psyko Edit; Må huske å ha på tastelåsen 5943705[/snapback] Vi har en grusom siemens-mobil knyttet til "sentralbordet", i den grad man kan kalle det det, hjemme, og gikk med den telefonen i ene lommen, og min egen mobil i den andre. Plutselig synes jeg det vibrerte veldig i mobilen min... Jeg hadde da prestert å sende 29 tomme meldinger til meg selv. Takk og lov, tenk om det hadde vært til noen andre... 5944137[/snapback] Velkommen til min verden.. Fornavnet mitt begynner på A, så ligger relativt tidlig på ganske mange telefonlister, så jeg får en del av disse tomme meldingene, samt oppringninger som ikke folk vet om.. Rekorden på tomme meldinger fra samme person på kort tidsrom er vel noe å 20 eller noe å 30.. Liker å vente litt til dem har brukt litt penger (enten dem sender tomme SMS eller ringer fra lomma si) med å si ifra, slik at dem lærer litt.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene... "Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?" Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer: "Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos". Så tikker følgende inn fra norsklæreren min: "Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag." 5944622[/snapback] Ånei!! :!: Alltid like kjedelig når privat/hemmelig/sensitiv informasjon går til feil folk fordi en ikke har lagret nummeret til vedkommende og klarer å skrive feil nummer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har slettet alle lærere fra telefonlista, og lagret Kristin som noe som gjør at jeg ser lett at det er henne. Allikevel trippelsjekker jeg hver eneste SMS jeg sender... Brent barn skyr ilden. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg hadde en avtale med en kompis om å skaffe noe øl før butikken stengte, men så viste det seg at jeg ikke rakk butikkene selv. så jeg sendte en melding, der det sto at jeg ikke kunne skaffe øl, og at han fikk ordne opp i dette selv. Denne meldingen sendte jeg med en feil til arbeidsgiveren min :!: Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Det var fjortiss-perioden min da jeg på en måte sånn halvveis drev på med to stykker samtidig. Var usikker på hvem jeg skulle velge. Og da er det ikke noe sjakktrekk og sms'e begge to samtidig kl 12 på natta (Det var seeent dengang). Det verste var jo at de het Ane og Ann Kristin. Enda verre er det at lærern min lå lagret som "Anniken KRL-lærer". Worst case scenario (Sånn ca det som skjedde) : Jeg : Men da kommer du til meg rundt 2-tiden imorgen da? Glad i deg Ann Kristin.... Koooozee Ane : Hvem er Ann Kristin? Jeg : Hæ? Åja, nei en venn av meg overnatter og sendte melding til dama si. Ane : Åja. Hehe (skeptisk) Jeg : (Sender en gang til til Ann Kristin.) :Men da kommer du til meg rundt 2-tiden imorgen da? Glad i deg Ann Kristin.... Kooooze" Får ingen respons. Om morgenen våkner jeg og ser : Anniken KRL-lærer : Vi slutter 3 på skolen da? Hva pønsker du på nå? Holdt på å pisse på meg da jeg møtte læreren dagen etter. Var ikke hjemme før litt over 3 hvertfall . Så ble ikke noe kos på meg den dagen Edit : Leif.. 5946467[/snapback] haha, den her var best :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Apropo øl, så skulle jeg kjøpe det til ei veninne av meg, men på en eller merkelig måte hade jeg også lagret nummeret til morra hennes under hennes navn... Og jeg sendte et par meldinger om at jeg hadde kjøpt øl at ho, og litt om festen... fa'n flau jeg ble da hu sa det var mora! Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Flott tråd Likte Lanka sin best.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene... "Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?" Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer: "Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos". Så tikker følgende inn fra norsklæreren min: "Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag." Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst. 5944622[/snapback] Hvorfor har du nummeret til lærern din på telefonen er det store spørsmålet (mulig jeg er veldig gammel, men telefonnummert til læreren var noe mamma og pappa hadde på en lapp i skapet) Og jeg hater å sende sms feil, jeg ringer i stede Så slipper jeg en sånn: "takk for i går du var fantastisk, til feil person" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvorfor har du nummeret til lærern din på telefonen er det store spørsmålet (mulig jeg er veldig gammel, men telefonnummert til læreren var noe mamma og pappa hadde på en lapp i skapet) Og jeg hater å sende sms feil, jeg ringer i stede Så slipper jeg en sånn: "takk for i går du var fantastisk, til feil person" 5947594[/snapback] Jeg har nummeret til læreren min. Hvis jeg er sjuk en dag eller noe sånt, skal jeg bare sende melding eller ringe og si ifra! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvorfor har du nummeret til lærern din på telefonen er det store spørsmålet (mulig jeg er veldig gammel, men telefonnummert til læreren var noe mamma og pappa hadde på en lapp i skapet) heh, vi må ringe læreren da han glemmer timer osv ;P så er greit å ha.. Men har vel sendt et par feil selv.. Av en eller annen grunn da jeg skriver melding til ei vennine o.l og snakker med pappa irl, så sender jeg den automatisk til pappa så bare "oooj, hvorfor sendte jeg den til deg? x]]]] " men får slettet de ;P Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Slettet (14tegn) Endret 18. mai 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Mange bra her. Men må si den med norsklæreren tar kaka Jeg tror ikke jeg har sendt grove feil, men gjorde en tabbe en gang telefonen ringte. Av en eller annen grunn så jeg at det var kjæresten som ringte og sa "Hei vennen". Selvfølgelig var det ikke han, men mor hans!! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hold på å sende litt veldig påkanten meldinger til en mann vi hadde tenkt å leie leilighet av. Skulle jo egentlig til dama.. Heldigvis var den telefonen ultratreig på å sende meldinger, så fort har jeg aldri fått ut batteriet på telefonen før. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sendte en skitten, veldig skitten melding til en kamerat som så vidt prater om "skitten". Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 En bekjent tok en gang mobilen min og sendte "Hvor er du? Jeg er kåt og vil ha deg nå" til mora til en kompis (jeg var på do). Forstod ingenting da jeg fikk svar, en humoristisk grov melding En annen gang sendte jeg feil, og meldingen kom til samme person (mora til kameraten min ja). Var en grov melding det også, så hun går vel rundt og tror jeg er kåt på henne døgnet rundt. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hva er det med å ha nummeret til lærerne sine? Er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå