Gå til innhold

Hva er den verste SMS du har sendt feil?

vivastar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene...

"Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?"

Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer:

"Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos".

Så tikker følgende inn fra norsklæreren min:

"Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag."

Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst.

5944622[/snapback]

Den var fin. :)

Lenke til kommentar
Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene...

Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer:

"Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos".

Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst.

5944622[/snapback]

aiaiaiai... :tease:

Lenke til kommentar

5944622[/snapback]

Så genialt :w00t:

EDIT: smårips_eier, du må få litt skikk på han her :tease:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

5944622[/snapback]

dette må ha vært dødelig flaut...

• Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis rotet med ei bitch av dimensjoner, så jeg skrev henne i klare ordlag til han på ei melding. Sendte den til den omtalte dama :hrm:

Hun, Du kan brenne lenge og hardt i helvete din satans horebukk!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg sendte:

"uff, jeg taklet ikke treningen i går så bra.. Skikkelig øm i nakken og skuldrene. Kan ikke du massere meg i nakken.. Og kanskje kysse og bite litt? =D"

til min far. Som de fleste kanskje skjønner. Den meldingen var i.k.k.e meningen at skulle havne hos han. Det var kanskje "litt" flaut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

5944726[/snapback]

Hvorfor det? Har jo aldri ledd så hardt i hele mitt liv. :)

Lenke til kommentar

Lol ! Megatabber ^^

Sendte en melding til bestemor om hvor god hun var i senga :blush:

var egentlig ment til dama...

5944253[/snapback]

Siden har hun vel sett rart på deg? Hva svarer en bestemor på sånt ? :hmm:

Jeg: "Mmm, jeg likte din female ejaculation istad. ;)"

Pappa: "Hva f...?"

5944750[/snapback]

Han tok det vel med humor da ? :p

Lenke til kommentar

5944726[/snapback]

Hvorfor det? Har jo aldri ledd så hardt i hele mitt liv. :)

5944812[/snapback]

Hihi. Joda, jeg skriver mye rart... Uansett, denne skulle også til Kristin, men ble sendt til pappa:

"Joda, jeg og tiffany_wet_pussy.wmv er fuckfriends, vi".

Lenke til kommentar
Lol ! Megatabber ^^

Sendte en melding til bestemor om hvor god hun var i senga :blush:

var egentlig ment til dama...

5944253[/snapback]

Siden har hun vel sett rart på deg? Hva svarer en bestemor på sånt ? :hmm:

5944853[/snapback]

Bestemor er kul :p Hun ringte og lurte på om hun hadde vert full i det sisste :w00t:

Dessuten har jeg og x-en (daværenede dama) overnattet til bestefolkan i dobbeltseng, så tror ikke hun var så ovveraska :p

Lenke til kommentar

@kd sin er garantert den beste, rett og slett fordi læreren EIER. Jeg har klart å sende meldinger som skulle til Maren til Mamma. Flere ganger. Hvis det var uskyldige ting har jeg bare sendt enda en med "den var ikke til deg", men det var ett tilfelle der jeg måtte storme ned trappen og inn i stuen, og ta den fra henne i det hun åpnet meldingen. Hun ble veldig mistenksom ang. meldingens innhold, men jeg tror ikke hun kunne forestilt seg det som sto der.

Og selvsagt klassikeren "Elsker deg, gullet mitt", hvor man glemmer å trykke stjerne/0/ned etter man har skrevet gullet. Go ahead, try it out.

Lenke til kommentar
Var ikke meg, men en i klassen min på ungdomsskolen klarte å sende ett par  cheesy "litt på kanten" vitser til læreren vår.

Ja, Eline, det var vår kjære Kristoffer.

5944209[/snapback]

Hahahahah.... Snakker vi Schanche eller Olsen nå? Hæhæ :p

Har egentlig aldri sendt så veldig "fæle" meldinger feil egentlig.. Hehe, men mange som har gått til ei bestevenninne i steden for mamma, av ren vane bare.. Hihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...