Gå til innhold

Hva er den verste SMS du har sendt feil?

vivastar

Anbefalte innlegg

Har du sendt SMS til feil person noen gang?? Hvis du har gjort det, hva var den verste SMS'n du sendte da?? :p

For min del så tror jeg har gjort det en gang, jeg skulle sende til kjæresten min så sendte jeg til noen helt ukjente :hmm:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte "Gi faen i å sende meldinger til meg, jeg liker deg ikke, har aldri likt deg og kommer aldri til å gjøre det!" feil.

Den skulle til en jente som var dødsforelsket i meg og aldri gav opp håpet om at jeg skulle forelske meg i henne også.

Hun het Cathrine. Dessverre sendte jeg meldingen til min daværende bestevenn Christian. Heldigvis kjente han meg godt nok til å skjønne feilen.

Lenke til kommentar
Har sendt 12 blanke sms til ei jeg så vidt kjenner. Stakkars jenta må jo tro jeg er psyko :p

Edit; Må huske å ha på tastelåsen

5943705[/snapback]

Vi har en grusom siemens-mobil knyttet til "sentralbordet", i den grad man kan kalle det det, hjemme, og gikk med den telefonen i ene lommen, og min egen mobil i den andre. Plutselig synes jeg det vibrerte veldig i mobilen min... Jeg hadde da prestert å sende 29 tomme meldinger til meg selv. Takk og lov, tenk om det hadde vært til noen andre...

Lenke til kommentar
Skrev en sånn Elsker deg *mass hjærter* du er best melding som skulle til dama, men siden joisticken er fucka på min tlf og jeg var trett havna den hos muttern :)

Ellers bruker jeg å sende saldo til mange personer pga joysticken ;)

K500i btw :)

5943690[/snapback]

OT: Har den samme mobilen som deg. Var veldig gærn på joysticken som din. Ga den til butikken som jeg kjøpte den, reparert med nytt tastatur innen en uke :) .

Jeg tror faktisk jeg ikke har sendt noen SMS feil. Hvertfall ikke som jeg husker.

Lenke til kommentar

Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene...

"Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?"

Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer:

"Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos".

Så tikker følgende inn fra norsklæreren min:

"Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag."

Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...