vivastar Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Har du sendt SMS til feil person noen gang?? Hvis du har gjort det, hva var den verste SMS'n du sendte da?? For min del så tror jeg har gjort det en gang, jeg skulle sende til kjæresten min så sendte jeg til noen helt ukjente Endret 18. april 2006 av vivastar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sendte en litt på kanten-melding til kjæresten, den ble sendt til mamma. Var litt trøtt, bare. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har sendt en del meldinger til mamma med et uhell, for å si det sånn... De skulle vertfall ikke dit! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 En skitte sms melding som skulle til kjæresten havna hos mamma. Mamma>Maria. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 En skitte sms melding som skulle til kjæresten havna hos mamma. Mamma>Maria. 5943647[/snapback] Hva sa moren din da :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skulle sende en intern sms til en venn, med litt sånn dirrtyh ting. Ble sendt til mamma, men heldigvis forstod hun ikke det, norskferdighetene hennes har ikke nådd det punktet. ;p Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 En skitte sms melding som skulle til kjæresten havna hos mamma. Mamma>Maria. 5943647[/snapback] Hva sa moren din da :!: 5943653[/snapback] "Okeeeey, ha det morsomt.." Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skrev en sånn Elsker deg *mass hjærter* du er best melding som skulle til dama, men siden joisticken er fucka på min tlf og jeg var trett havna den hos muttern Ellers bruker jeg å sende saldo til mange personer pga joysticken K500i btw Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Har sendt 12 blanke sms til ei jeg så vidt kjenner. Stakkars jenta må jo tro jeg er psyko Edit; Må huske å ha på tastelåsen Endret 18. april 2006 av Ida=D Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sendte "Gi faen i å sende meldinger til meg, jeg liker deg ikke, har aldri likt deg og kommer aldri til å gjøre det!" feil. Den skulle til en jente som var dødsforelsket i meg og aldri gav opp håpet om at jeg skulle forelske meg i henne også. Hun het Cathrine. Dessverre sendte jeg meldingen til min daværende bestevenn Christian. Heldigvis kjente han meg godt nok til å skjønne feilen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har sendt 12 blanke sms til ei jeg så vidt kjenner. Stakkars jenta må jo tro jeg er psyko Edit; Må huske å ha på tastelåsen 5943705[/snapback] Vi har en grusom siemens-mobil knyttet til "sentralbordet", i den grad man kan kalle det det, hjemme, og gikk med den telefonen i ene lommen, og min egen mobil i den andre. Plutselig synes jeg det vibrerte veldig i mobilen min... Jeg hadde da prestert å sende 29 tomme meldinger til meg selv. Takk og lov, tenk om det hadde vært til noen andre... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Var ikke meg, men en i klassen min på ungdomsskolen klarte å sende ett par cheesy "litt på kanten" vitser til læreren vår. Ja, Eline, det var vår kjære Kristoffer. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sendte en melding til bestemor om hvor god hun var i senga var egentlig ment til dama... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sendte "står du her og vifter med musa" til onkel:-( Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skrev en sånn Elsker deg *mass hjærter* du er best melding som skulle til dama, men siden joisticken er fucka på min tlf og jeg var trett havna den hos muttern Ellers bruker jeg å sende saldo til mange personer pga joysticken K500i btw 5943690[/snapback] OT: Har den samme mobilen som deg. Var veldig gærn på joysticken som din. Ga den til butikken som jeg kjøpte den, reparert med nytt tastatur innen en uke . Jeg tror faktisk jeg ikke har sendt noen SMS feil. Hvertfall ikke som jeg husker. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sende en meget pervers sangtekst fran en skamstygg techno sang til tanta mi, skulle lissom sende den til en kamerat...riktignok over msn da... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skrev "HEI SKAL VI PULE??????????" til tanta mi. På msn da. Skulle sende den til en kamerat. Var vanskelig å forklare den. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Skrev "HEI SKAL VI PULE????" til tanta mi. På msn da. Skulle sende den til en kamerat. Var vanskelig å forklare den. 5944446[/snapback] :!: Den var frekk Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kan ikke huske å SENDT feil. Men å skrive feil... nei huff. Det går ikke bra å tenke at man skal på do og skrive god natt til noen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Denne morgenen sendte jeg (som vanlig) mer eller mindre snuskete meldinger til Kristin (smårips_eier). Enkelte ganger kan det gå litt fort i svingene... "Lander på Sola om en time. Har kvelden fri. Pule?" Den kom frem til riktig person. Kristin sier noe om at jeg nok ikke gidder å bruke fire timer på å komme meg til hu, og jeg svarer: "Tsk, jeg hadde gått Oslo-Bergen bare for å ta på puppen din. 4 timer for pulings er bare kos". Så tikker følgende inn fra norsklæreren min: "Søte André, jeg tror du har sendt feil. Snakkes på mandag." Edit: I tilfelle enkelte ikke forstår det - det meste jeg skriver til Kristin er bare tull. Altså ikke seriøst. Endret 18. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå