nikey Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et mini-pci wlan kort til dell 4150? Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg er i samme situasjon. Ringte Dell kundeservice og det er bare å bestille det derfra. Koster 800-900 kr. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 ah =) fint å høre Lenke til kommentar
beh Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Er det denne: http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=nodhs&l=no&m=nok&c=NO170505&n=&cu=nodhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=none&co=&b=DNOLOSKU-555-10100 Jeg lurer selv på om jeg skal legge 1300 på internt kort eller om jeg skal skaffe et 3com kort der man kan dytte in eller trekke ut antennen. På den måten kan man jo la det sitte i pcmcia sloten og dytte det in når man ikke bruker det (kansje trekke det helt ut hvis man går på batteri og ikke trenger det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå