simalarion Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heisann Noen venner har nettop oppdaget WoW, problemet er at de har valgt en annen server + en annen rase. Jeg vet det er mulig å flytte karakteren men er det noe mulighet å få sendt over penger, utstyr osv til min min nye Aliance karakter?. Lurer også på om jeg kan bruke min Artisan armorer og få sendt dette til alliance?. Og til slutt hvor lang tid bruker jeg til lvl 60 med ca 3 timer spille tid om dagen med god hjelp? (de andre er lvl 58-60 nå, jeg er lvl 10) Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Heisann Noen venner har nettop oppdaget WoW, problemet er at de har valgt en annen server + en annen rase. Jeg vet det er mulig å flytte karakteren men er det noe mulighet å få sendt over penger, utstyr osv til min min nye Aliance karakter?. Lurer også på om jeg kan bruke min Artisan armorer og få sendt dette til alliance?. Og til slutt hvor lang tid bruker jeg til lvl 60 med ca 3 timer spille tid om dagen med god hjelp? (de andre er lvl 58-60 nå, jeg er lvl 10) Takk for all hjelp! 5943249[/snapback] I rekkefølgen det står: Hei Ok Nei Lang Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er ikke mulig å sende penger å lignende over servere. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Og til slutt hvor lang tid bruker jeg til lvl 60 med ca 3 timer spille tid om dagen med god hjelp? (de andre er lvl 58-60 nå, jeg er lvl 10). 5943249[/snapback] Du vil bruke omtrent 14 dager total spilletid. Kommer an på hvor rask du er. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 jeg har rundt 9 dager total playtime på en level 42 warrior, og da har jeg brukt myye tid på grinding, samt hjelpe kjæresten opp i level en del, så 14 dager høres egentlig veldig så realistisk ut. Dog avhenger jo mye av hvor mye dill du gjør underveis. Bruker du 3 timer hver dag vil det med andre ord ta 112 dager rundt regnet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Tror dette ender med at jeg bare spiller med min gammle Orc som er lvl 60 og Artisan Armorer (har jeg virkelig spillt så mye med ham ) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) har du bare blått gear og ikke no spess acomplishments med orcen ser jeg ingen grunn til å fortsette på han hvis du heller har lyst til å rerolle. alliance er helt nye byer osv.... nytt spill. komme til lvl 60 tar ikke så forbaska lang tid. anbefaler deg å ike ha noen tradeskills, kun fokusere på quests og xp. når du kommer til lvl 60 kan du bli artisan armorer og miner på svært kort tid. Endret 18. april 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Bruker ca. 4 dager til 40 hvis du vet hva du driver med. 6-8 dager fra 40 til 60. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg hadde ca 12.5 dager playtime når jeg dinget 60 med en Tauren Shaman. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det spørs jo også hvor mye du "henger" i OG eller IF... Hehe, har nokk en del played time der Lenke til kommentar
KO- Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det spørs jo også hvor mye du "henger" i OG eller IF... Hehe, har nokk en del played time der 5945748[/snapback] Ja ca. 50% av min totale spilletid går med på å sitte på min stein mellom bank og ah mens noobs inspecter gearet. Nesten like morsomt som å raide Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har vel snart 10 dager og er i lvl 55 med warrioren min. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vel for og komme til lvl 60 bruker vel en normalt 10 dager eller noe sånt. så det vil ta deg ca 80 dager Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) 17-19 dager er standar. jeg er på 45 og har bare 6 dager og 8 timer med shadow priest, men er jo bare halveis eller mindre tidmessig. det er ikke mulig og transportere over penger. flytte character skal ikke vere så ille og få gjort. vis man har gjort det 1 eller flere ganger kan mna nok klare det på 10-11.- absolut raskeste skal vist vere på 6 dager. Endret 19. april 2006 av neoman Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 17-18, det er utrolig mye synes nå jeg. Mulig det er for første character men han sier jo at han har lvlet op en orc warrior allerede. Har 11 dager /played på roguen som er lvl 56 og 5 dager på magen som er lvl 43. Og da har jeg PvP`et og "hengt" litt rundt i if og andre ting som tar tid Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Om man spiller så lite som 3timer om dagen, og kan questene fra før, tar det en 3-4 dager played å få en char til 60 - grunnet at man har restedbonus hver gang man spiller. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tja med en gjeng lvl 60 hjelp senere i spillet tror jeg det skal gå mye raskere en 80 dager, er på 15 på 2 dager nå. Har kommet såpass inn i deg (T - hehe) nå at det blir nokk til at jeg prøver igjen Endret 19. april 2006 av simalarion Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg levlet opp min første character. En forbanna druid! I tillegg var jeg restoration ca 2/3 av tiden, allikevel brukte jeg under 16 dager. Så 14 dager er langtfra umulig. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 brukte selv 8dager på char #2 til 60, tar ikke grusomt lang tid.. nei du får ikke sendt over penger eller items.. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 har du bare blått gear og ikke no spess acomplishments med orcen ser jeg ingen grunn til å fortsette på han hvis du heller har lyst til å rerolle. alliance er helt nye byer osv.... nytt spill. komme til lvl 60 tar ikke så forbaska lang tid. anbefaler deg å ike ha noen tradeskills, kun fokusere på quests og xp. når du kommer til lvl 60 kan du bli artisan armorer og miner på svært kort tid. 5943719[/snapback] Det du har skrevet her stemmer veldig godt. Rare greier egentlig har gjort akkurat det samme som deg, satt en Tauren warrior på retired, og rerollet til alliance. Har rundt 8 dager played nå på min prest som er lvl 48. Fokusområde har vært quester og instancer så det går rimelig fort. Nå har det heller ikke vært snakk om noen power lvl for min del, bare spilt noen timer nå og da pr dag. Det er lenge siden jeg har nytt wow som nå, bare koser meg og oppdager mange nye ting som alliance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå