thinkdifferent Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei! Jeg har startet på et prosjekt på skolen min med å lage et kabinett av tre. Da vil jeg helst ha et hovedkortbrett, fordi jeg synes det ser penere ut enn å skjære hull til alt. Dermed kommer problemet; i og med at dette er tidkrevende, så har jeg ikke bestilt Lian Li sitt fra microplex.no. Jeg hadde tenkt til å bestille det i dag, men nå var det jo blitt utsolgt ... Noen som vet om noen andre nettbuttikker som har dette eller tilsvarende, helst til under 250kr? Eventuelt om noen har et gammelt ATX kabinett m/ uttrekkbart hovedkortbrett i Drammen-Kongsberg området som jeg kunne få kjøpt (send PM)? Takker for alt av svar .... Mvh. Truls Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kan du ikke skjære det ut fra et gammelt kabinett da? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Går jo ann det og, men ville helst hatt noe som ikke det er så mye jobb med.. Noen som har noen andre forslag? Hvis ikke så får jeg bare ta stikksaga på et gammelt kabinett, da:) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 du trenger ikke å bruke stikksag da bare borr... og borre ut popnaglene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå