seigmann Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som vet hvor jeg finner sånne i Norge? Trenger dem til min hvite Corolla. Fant et firma i Tyskland, men de var utsolgt. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg finner sånne i Norge? Trenger dem til min hvite Corolla. Fant et firma i Tyskland, men de var utsolgt. 5943200[/snapback] Kan hende jeg tar feil, men mener å sett noen hvite rally felger fra OZ sist gang jeg var hos Dekkmann. EDIT: Ok sorry. Det er jo kanskje ikke ekte WRC-felger nei. Endret 18. april 2006 av kas86 Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Her har du et bra valg i så fall. Felgene tåler det meste å er ikke så veldig dyre. Tar jeg ikke helt feil kjører ganske mange innen motorsport på denne typen. Forhandler i Norge: Kollevold Produsent: Compomotive Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Eyh, takk skal dere ha! Da blir det kanskje felger på meg til sommern da.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Compomotive. De har de heftigste felgene Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Vet også at Birger Gundersen i Oslo fører Sparco felger også. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Så var det jo problem to, å finne felger som passer til bilen min! Har 4x100.. det var ikke så lett å finne.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Compomotive tilpasser boltsirkel og innpress til dine ønsker, så det er slett ikke noe trøbbel. 4x100 er uansett meget vanlig. Stikk innom www.bigwheels.dk også og bruk "søk på bil"-funksjonen der, så vil du nok få opp nok treff til å holde deg engasjert en stund. Når du har funnet noen du liker ringer du til en forhandler her i landet og forhører deg om pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå